2013. április 18., csütörtök

Ajánló - Red dog

Sziasztok Lányok!

Nem tudom, hogy mikor vagy hogy pontosan miért, de letöltöttem (őőő, megvettem :)) a címben szereplő filmet. Tegnap aztán holt fáradtan szemezgettem a filmjeim közt és rátaláltam, gondoltam nem veszítek semmit, elalvós mozinak tökéletes lesz. Persze nem aludtam el rajta, mert egy nagyon bájos történet, nevetéssel és könnyekkel tarkítva.


Egy ausztrál bányászközösség egy napon új lakóval, a Vörös kutyával lesz gazdagabb, aki valahogy minden egyes bányász életét megváltoztatja, jobbá teszi. Mindenki a gazdájának érzi magát egy cseppet, aztán egy nap megérkezik John a poros városkába, és a kutya kiválasztja őt igazi gazdájának (a kiválasztás folyamata is nagyon vicces :)). Aztán megérkezik Nancy is a városba, és végre mindenki úgy érzi, hogy hazatalált. 

Nem szeretném elmesélni az egész filmet, de sajnos az események tragikus fordulatot vesznek, ami után a film már inkább keserédes, ám éppen ezért szerethető, szívhez szóló.

A film minden (na jó majdnem minden karaktere) szerethető, a honvággyal küszködő olaszon, a bánatos szépfiún, na meg a dagi bajuszos kötögetőn túl persze John és Nancy is kedves figurák, sőt a végére a Vörös macska is egész szimpatikus lesz :) A kutya meg egyszerűen imádnivaló.

Ajánlom mindenkinek, aki könnyed kikapcsolódásra, egy kedves filmre vágyik vagy egyszerűen csak szereti a kutyákat :)

Láttátok már a filmet? Tetszett?
Réka

7 megjegyzés:

  1. Nem hallottam még róla, de kíváncsivá tettél, megnézem :-)

    VálaszTörlés
  2. Még nem láttam, de felkeltette az érdeklődésem :]

    VálaszTörlés
  3. Nézzétek meg Lányok :) amúgy igaz történeten alapul a film

    VálaszTörlés
  4. Még nem láttam, de fent van a listámon :-)

    VálaszTörlés