2013. április 22., hétfő

Tavaszi manikűr

Sziasztok!
Ma kipróbáltam két, az elmúlt időszakban vásárolt lakkomat is. Az, hogy eddig nem próbáltam ki őket két dolognak köszönhető, igyekszem kéthetente beiktatni körömlakkmentes napokat, másrészről pedig nálam a lakkozáshoz kedv/inspiráció kell. A kedvet a jó idő, az inspirációt a holnapra tervezett öltözetem adta meg.
A Rimmel 60 seconds 430 Coralicious és a Loreal Color Riche 302 Exotic Canaries a manikűröm főszereplői:
tavaszi mani_2
Mindkettő lakkal teljesen elégedett vagyok ecset, felvitel és száradási idő tekintetében is. A Loreal már egy rétegben is szép, a Coralicious azért elvisel két réteget. A színük szerintem nagyon szép, gyönyörűen csillognak, nyári ruhák nagyszerű kiegészítői lehetnek.
tavaszi mani_6  tavaszi mani_7
tavaszi mani_1
Úgy szeretem, hogy végre este hétkor is lehet épkézláb fotókat készíteni és mindezt egy trikó-melegítőnaci-zokninélküli papucs kombinációban :). Persze azért az igazi tavaszi időjárás hiányzik, idén a telet ismét a nyár követi, de azért nem panaszkodom, örülök a jó időnek. Minden olyan vidám és szép, valahogy az emberek is kisimultabbak és kedvesebbek.
Készítettem pár képet az udvarunk ékeiről is:
Virágok nárciszok, tulipánok, virágzó meggyfa és Puszpi, a puszpáng(bukszus)
killerrel Killer ismét betársult
Hogy telt a napotok? Előtérbe kerültek nálatok is a színes ruhák és lakkok?
Réka

12 megjegyzés:

  1. De szép ez a Rimmel :O
    És ilyen kis mennyiségben még a sárga is belefér :P

    VálaszTörlés
  2. Szép lett. :) Cuki a kutyusod. :)

    VálaszTörlés
  3. Szép külön-külön és együtt is a két lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyeee :)? Én nagyon szeretem a színüket :)

      Törlés
  4. Nagyon szép mani lett! Igazán vidám. :) Imádom ezt az időjárást, már nem fagyok meg, de azért még nem csorog rajtam a víz egész nap. Azért a strand időt is nagyon várom már. :) A kutyi pedig hihetetlen cukor. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, nagyon szeretem az élénk színeket a körmeimen ^^ A strandidőt én is nagyon várom, egy-egy nap a Balcsin mindig bearanyozza a nyaram.

      Törlés
  5. nagyon szép :) és hangulatos kis képek!

    VálaszTörlés