2013. április 5., péntek

Rózsaszín smink

Sziasztok!

Sokszor van úgy, hogy kedvet kapok egy feltűnőbb, nem hétköznapi smink elkészítésére, és tetszik is a végeredmény, mégsem érzem utcán vállalhatónak. Aztán persze lehet, hogy nem is keltenék feltűnést, csak én gondolok bele sokat, hiszen van akinek egy hasonló smink a napi viselete :)



Úgy döntöttem, hogy kicsit feldobom a rózsaszínek "egyszínűségét" egy kis feketével:


Felhasznált termékek step by step:

  1. Avon szemhéjalapozó (Light beige)
  2. Szemöldök: MUA szemöldökceruza (Brunette) és Undressed Shade 5
  3. Mélyítővonalig: Sleek Respect - New Jack Pink
  4. Felette a szemöldökcsontig: Avon négyes szemhéjpúder, Pink sands - sötétebb rózsaszín
  5. Belső szemzug: Sleek Respect - Otis Red
  6. Fekete: Sleek Respert: Roberta Black
  7. Alsó szempillasor - Undress Me Too - Wink és Corrupt
  8. Rimmel Extra Wow Lash szempillaspirál
Nekem tetszik a végeredmény, és Nektek?

Réka
Ui: Ne haragudjatok a rövid bejegyzésért, de déltől zh...:S Drukkoljatok légyszi :)

És egy kis UPDATE: a nyereményjáték fül alatt leellenőrizhetitek az esélyeiteket a játékon. Ne feledjétek, vasárnap sorsolás :)!!

10 megjegyzés:

  1. nyugodtan próbálkozz szerintem erősebbekkel is :) hajrá a ZH-hoz!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is tessék próbálkozni az erősebb színekkel! ;]
    És sok sikert :]

    VálaszTörlés
  3. Szép lett és csatlakozom az előttem szólókhoz! :)
    Sok sikert!

    VálaszTörlés
  4. Próbálkozz csak, hogy hogy is áll neked az az erősebb szín a legjobban, én is ezt tettem és most már a lilát is előszeretettel használom. :D Amúgy jó lett és tess több ilyet csinálni. :D
    A zh-hoz pedig sok sikert. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) próbálkozni fogok továbbra is :)

      Törlés
  5. Hát már nem írom, hogy sikert, de remélem jól ment. =)
    Szép lett a smink, szerintem teljesen elmegy mindennapi viseletnek is. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt vészes szerencsére, a számolási rész biztos jó lett, mert azt átnézte a tanárbácsi, amikor leadtam a zh-t :) szóval ez már fél siker :)

      Törlés