2013. január 19., szombat

MUA kívánságlista

Sziasztok Lányok!

Mint azt sokan tudjátok, ha a MUA facebook oldala eléri az 50000 lájkot, akkor 50% kedvezmény és ingyen szállítás vár ránk :) Én már nagyon várom, hogy 631 tetszikelés múlva bepakolhassam a kívánságlistám tartalmát a kosaramba.

Az én kívánságlistám a következőket tartalmazza:

               Szemhéjalapozó                                                             Glamour Days paletta


Immaculate paletta

Rúzsok - Shade 2 és 12

















                                                      Kék szemceruza


Díszítő bigyók (Scorpio)


Ecsetek




Ti rendeltek valamit az akció keretében? Melyik a kedvenc Makeup Academy terméketek?

Emlékeztetőül összegyűjtöttem Nektek, hogy én eddig miket szereztem be a cégtől. A filces tuson kívül mindegyik termék nagyon bevált, ezért merek ennyi mindent rendelni tőlük.

Rúzsok (Shade 5-7-16) és teszt az ötös árnyalatról

A képek a muastore.co.uk honlapról valók.
Update: holnaptól (01.21.) kezdődik az akció :)! Vásárlásra fel!!

9 megjegyzés:

  1. Én 2 palettát tervezek rendelni(Glamouros Days és a Nights), egy rúzst(valami korallos verzió), meg egy ecsetet(satír). :) Alig várom, hogy legyen valami akció. Ha 50%-os leárazás lesz, lehet mást is bezsebelek. Már hónapok óta erre várok. :)

    Szép kis listád van. :) Meg jó ízlésed. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^^. Szerintem holnaptól már tuti megkezdődik az 50%-os off csak mert alig több mint 200 lájk kell az oldalnak (kissé már fanatikus vagyok, tudom, de már nagyon várom ezt az akciót :))

      Törlés
    2. Én is most néztem. :D Szóval akkor szintén fanatikus vagyok. :D Ezért nem is veszek már hosszú ideje semmit, mert erre várok. Ha 50% lesz akkor lehet 3 paletta is belefér, de igazából azt a kettőt néztem ki eredetileg. Még a Glitter Balls ami esélyes, de majd meglájtuk. Igazából rettenetesen olcsó 50%-kal meg free shippinggel.
      Ha megjött a várva várt csomag, majd írj róla, ha lesz időd. :) Lehet van pár teszt blogokon, de szerintem sosem elég a nézőpont. :D

      Előre is jó "vásárlást"! :D

      Törlés
    3. Mindenképpen szeretnék majd írni a termékekről, mert tényleg szuperek amiknek már a birtokában vagyok, remélem az újak sem okoznak majd csalódást :) De Te is írj majd ám az új szépségekről :)

      Törlés
    4. Mindenképp írok majd róluk. :)

      Törlés
  2. Azt hiszem, ecsetekre fogok lecsapni, azokból egyszerűen soha nem elég :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mindenképpen ki akarom próbálni az ecseteiket, és igen, ecsetből tényleg soha nem elég :D

      Törlés
  3. a díszítő bigyók tényleg annyira szépek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak az a baj, hogy nem tudom mennyire tartósak, a kínaiban vett gyöngyeim hamar lepotyogtak, félek, hogy ezzel is hasonló lesz a helyzet.

      Törlés