2013. január 21., hétfő

I'm a technocratic

Sziasztok Lányok!

Miközben azzal szórakozom, hogy végre letudjam a MUA rendelésem, kicsit alkottam a Sleek Respect palettámmal :). Kifejezetten azokat a színeket használtam, amelyekhez nem nyúlok napi rendszerességgel :).


A szemhéjamra az O'Jays, az Otis Red és az Aretha Orange árnyalatokat, a szemöldököm erősítésére és az alsó szempillasor alá a Vandellas került. A piros "tus"vonalat a MUA szájceruzámmal alkottam, a számra a MUA 16-os árnyalatú rúzsát tettem.

Az eredmény igazán nem hétköznapi:



 Ti szoktatok unaloműző/várakozáscsökkentő sminket készíteni :)?

Réka

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek ennek a palettának a színei! Amúgy szoktam alkotni csak úgy, nem hétköznapi smink céljából, csak mostanában nem adódik rá idő. Pedig olyan jó, amikor hétvége van, fény is van, fotózni is lehet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszenek a színek, imádom ezt a palettát, de utcára tuti nem mennék így ki, furán is néznének rám :D. Én általában este érek csak rá, úh sajnos a nappali fényes fotók egyelőre kizárva. majd nyáron :)

      Törlés
  2. Én szoktam, bár én is inkább egyszerűbb, "hétköznapit" :]
    A rendeléshez meg drukkdukk! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii:) ma már tutira leadom a rendelést is ...:D

      Törlés