2013. január 19., szombat

Januári vásárlások

Sziasztok Lányok!

Elnézést, hogy ilyen sokáig nem jelentkeztem, de nagyon kevés szabad percem volt az elmúlt két héten. Ennek egyszerű és sokatok által ismert oka van, a vizsgaidőszak. Amin szerencsésen túl vagyok, bár két beadandós tárgyam értékelése még függőben van, de ezeken már nem tudok változtatni, úgyhogy hivatalosan is elbúcsúzom az elmúlt hetek fáradalmaitól és újult erővel vetem bele magam a munkába és a blogolásba is.
Forrás
Azért néhány szót írnék a sok-sok éves tapasztalataimról a vizsgákkal és a vizsgaidőszakkal kapcsolatban (remélem nem bánjátok). Gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki minden évben megfogadja, hogy na most majd folyamatosan tanulok az egész szorgalmi időszak alatt. Nem volt ez másképpen idén sem, de amíg a nappalis éveim alatt a bulik, a barátok és a lustaság miatt maradt el a tanulás, most levelezőn a munka mellett nincs erőm tanulni/beadandózni. Ennek az eredménye persze az lett, hogy január elejére ott tartottam, hogy egy tárgyam volt meg a nyolcból, hátra volt még öt beadandó, egy prezentáció és két vizsga. Emellett meg a munka is ott volt. Szóval a három hétben a 8 óra munka, 8 óra pihenés és 8 óra szórakozásból csak az első stimmelt. Tehát a tanácsom Nektek és magamnak, hogy ne halogassatok, hanem ha van egy kis időtök olvasgassátok a tananyagot, vagy írjatok hozzá egy-egy gondolatot a beadandó dolgozatotokhoz. Azért megjegyzem, hogy nem zártam rosszul a félévet, eddig van három ötösöm, két négyesem, és egy kettesem (nem lehet mindenben komparatív előnyöm (egy kis közgáz), ugye :)), és szerintem a még nem értékelt beadandóim sem lettek rosszak.

Forrás: demotivalo.net
Forrás
Jól eltértem a bejegyzés eredeti témájától, de fontosnak éreztem megosztani veletek a tapasztalataimat :)
És akkor a haul rész:

Úgy gondoltam, hogy két részletben hozom a vásárolt termékeket, elsőként a kiegészítőket és kozmetikai termékeket mutatom meg és majd a jövő héten a ruhákról és a korcsolyámról is hozok képeket.

Kiegészítőkből sosem elég! Ennek jegyében feltuningoltam magam néhány ékszerrel, ha már ilyen jó áron vesztegetik őket.

Fülbevalók:

A Rossmannokban most nagyon sok ékszer van leárazva 800 illetve 550 forintra. A bal oldali lógós fülinél féltem kicsit, hogy nehéz lesz, de szerencsére egyáltalán nem húzza a fülemet. Bedugós fülbevaló jöhet bármilyen mennyiségben, ezért nem volt kérdés, hogy hazajön velem ez a három szépség. A műanyag zöld alapon fehér pöttyös fülbevaló igazi kis nyári gyöngyszem, amelyhez 90 Ft-ért jutottam, a jobb oldali csillámos csíkos fülbevaló 190 Ft-ba került. Mindkettőt egy kis dorogi bizsusnál szereztem be.



A gyűrűk szintén Rossmannos darabok, 550 Ft-ért. Mostanában tetszettek meg az ilyen nagyobb gyűrűk, szeretem őket, és bár a piros köves S-es méret, még a középső ujjamon is lötyög.

Hajápolás:


A zoldbolt.hu-ról vettem a kókuszolajat hajvégápolási célokra és újravásároltam a Tulasi krémet hajhullás-megelőzés miatt. A kókuszolaj szépséghibája, hogy tök szilárd, amit nem tudok, hogy alapból-e vagy azért mert a párom 4 napig tárolta kinn a kocsiban...de szerintem alapból ilyen, mert 24 fok az olvadáspontja. Akkor viszont azt nem értem, hogy miért tubusban hozzák forgalomba, így nem a legpraktikusabb. Az illata csudijó, egyszer használtam, így eredményről még nem szolgálhatok a hatásosságát illetően. A Tulasi krémből elhasználtam már egy dobozzal, igazából semmi különöset vagy csodásat nem tapasztaltam vele kapcsolatban, hullani nem hullik a hajam, az, hogy miatta vagy sem, az kérdéses :) Mindenesetre használom még a tél folyamán.

Tetőtől talpig darabjaim:

Múlt hét vasárnap kilátogattunk a veszprémi lengyelpiacra. Van ott minden, ami szem-szájnak ingere, vagy nem, de ez mellékes :). Ott vettem a már említett korit és ezt a cuki kis szőrpamacsos sapkát (illetve ezt a barátomtól kaptam). Nagyon jó meleg és szőrös, és ahhhh, egyetlen negatívum vele kapcsolatban ugyanaz, mint a többi sapkánál - lelapítja és tartás nélkülivé teszi a hajam, de a hajhagymáim megóvása végett elviselem ezt a kis kellemetlenséget.


Tegnap már annyira elviselhetetlen volt, hogy beázik a csizmám, hogy vettem egy újat. Ennek vastag és recés a talpa, meleg is és szép is, ráadásul utolsó előtti darabként 2500 Ft-ot adtam érte. Februárban veszek egy Tamaris csizmát, amivel remélem megoldódik majd minden téli beázásos gondom néhány évre, addig is ez a kis  aranyos jó lesz :)


11-én céges év végi buli volt (év elején :)), úgyhogy muszáj volt beszereznem egy magassarkút. Gyönyörű, csipkemintás, masnis, de nagyon magas, még gyakorolnom kell benne a sétát, Tesóm szerint nagyon bután megyek benne. Ennek ellenére én imádom, mert legalább egy kicsit megtapasztalhatom milyen jó a magas lányoknak :)

Körömlakk:


Tegnap a fülbevalók mellett ez a lakk( NYC 210 Mother of Pearl St.) is nagyon megtetszett, de felkenve nem az én színem, ezért Drága Olvasóim, szeretnék Nektek kedveskedni egy kicsit, azért mert kitartottatok mellettem, amikor nem írtam, akkor is. A játékban a 38 feliratkozott olvasóm vehet részt, csupán annyit kérek tőletek, hogy az e-mail címetekkel hagyjatok egy kommentet a bejegyzés alján, ha szeretnétek ezt a körömlakkot és egy színben vele harmonizáló bedugós fülbevalócskát. A játék időtartama egy hét, a szerencsés nyertest 01.26-án este sorsolom ki.

Köszönöm, hogy olvastok!

Végezetül hoztam két képet, amit az ablakomból készítettem a havas utcáról:



Szép napot és hétvégét Nektek Lányok!
Réka

14 megjegyzés:

  1. Nekem is ilyesmi sapim van, csak fekete-fehérben. :D Imádom, én Lengyelországban vettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem, bár észrevettem, hogy többen megnéznek miatta errefelé (Esztergom környéke), Veszprémben valahogy megszokottabb ez a sapkaféle :)

      Törlés
  2. A Tulasi krémet én is megvásároltam. Nem tudom, hogy miatta vagy a sörélesztő tabletta miatt, de a babahajaim mintha nőni kezdtek volna. :D Szerintem újra fogom majd én is vásárolni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nőttek babahajaim, de eddig csak elől vettem észre :)

      Törlés
  3. Na, elnézek a Rossmannba bizsuügyben, jók azok a gyűrűk :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen :) én majdnem elcsábultam még két gyűrűre, aztán meggyőztem magam, hogy elég lesz ennyi is :D

      Törlés
  4. Én még mindig szenvedek a vizsgákkal, de szerencsére holnap lesz az utolsó, ha minden jól megy. :)
    Jó kis dolgokat vettél, tetszenek az ékszerek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor kalappal holnapra ^^! utána pedig jó pihit :)!

      Törlés
  5. az a magassarkú csodás! <3 kell egy nekem is :D

    úgy néz ki én vagyok az első jelentkező,de szerintem nagyon szép az lakk,versenybe szállnék érte :$ nora.piros@gmail(pont)com

    jó pihenést a vizsgaidőszak utánra most már! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, a pihenés meglesz, illetve már hétvégén pihentem egy hatalmasat :) :) Felírtam a jelentkezésedet is ^^ A magassarkú szerelem volt első látásra, nálam a csipke és a masni alapból nyerő, de együtt a kettő a legjobb párosítás :)

      Törlés
  6. Jó pihenést neked:)
    Nagyon szép a lakk, szeretnék érte játszani.
    E-mail: drahotaszabopetra@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget^^

    VálaszTörlés
  7. Az a zöld füli,fehér pöttyökkel,nagyon jó választás volt *-*
    Azrail

    VálaszTörlés