2013. január 24., csütörtök

31 napos körmös kihívás - 22 .nap

Kedves Lányok!

Jól elmaradtam az augusztusban elkezdett 31 napos körmös kihívással, úgyhogy heti egy alkalommal tervezem, hogy bepótolok egy-egy elmaradt manikűrt. Azt hogy hogyan is állok a kihívással, ide kattintva meg tudjátok nézni. Ma a 22. napi manit, a zene inspirálta körmöket mutatom meg Nektek. A piszkozatok mappámban találtam rá erre a félig elkészített bejegyzésre, úgyhogy a heti 31 napos adag ezzel meg is van :).  A körmöm inspirálója, Lady Gaga Pokerface című "klasszikusa" volt:


Ezzel a számmal kezdődött anno nálam a Lady Gaga - láz, ami azóta már alább hagyott, de ezt a zenét mindig szívesen meghallgatom, és a póker sem áll messze tőlem.  



Az a baj, hogy a piros lakk nem fedi a legjobban a feketét, így nem látszik annyira a kőr és a káró, de szerintem nem lett rossz.

Szerintetek? Tetszik Nektek a mai napra készített manikűr?

Réka

4 megjegyzés:

  1. nekem tetszik, ötletes lett...:D
    jajj, hogy hiányzik ez a kihívás, annyira szerettem, annak ellenére, hogy néha elég fárasztó volt.:)
    egyébként legközelebb próbáld meg, hogy pl. amikor feketére vagy akármilyen színre akarsz festeni egy másik színnel, akkor először fehérrel fesd meg a mintát és utána fesd le a szinessel:) úgy sokkal jobb lesz a fedése és a színek is jobban visszajönnek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, én már egészen megfeledkeztem amúgy erről a manikűrömről, de kedvet kaptam egy remake-hez, aminél majd megfogadom a tanácsodat :) köszi a tippet :)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett! =) Tényleg nagyon ötletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) örülök, hogy tetszik, nagyon jól esik ám :)

      Törlés