2013. január 30., szerda

31 napos körmös kihívás - Törzsi minta

Sziasztok Lányok!

Ezen a héten a törzsi mintás körmökre esett a választásom, de mielőtt megmutatom az elkészített manikűrt, vessünk egy pillantást a kihívás állására:

Ahogy láthatjátok a 31 manikűrből 24 már készen van. A megmaradt 6 (mert egy ugye a kedvenc újraalkotása) az én mumusaim, anno ezért is hagytam ki őket. Ötleteim sincsenek nagyon rájuk, de a törzsi mintással is így voltam, egy kis motivációs kutatás után végül megoldottam a feladatot. Az állatmintás és a szivárványos napra is vannak halvány intuícióim, de a galaxis és a márványos körmök igazi kihívást jelentenek majd :) A nyomdázást alternatív módon kell megoldanom, mert egy manikűrért nem veszek nyomdaszettet (ha valaki, aki rendelkezik nyomdaszettel és egy pár napra kölcsönadná, szívesen venném :)).

Ennyit az összefoglalásról és az elképzelésekről, most mutatom a törzsi mintás körmeimet:






Annak ellenére, hogy nehezen álltam neki a körmeim elkészítésének, a végére nagyon belejöttem és a végeredményért teljesen odavagyok (kár, hogy mindjárt le kell mosnom, mert a jobb kezemre való ilyen pepecs munka egyelőre elképzelhetetlen, ráadásul lehet a munkahelyemen sem értékelnék :)). Nyárra ideális, vidám kis "viselet" lehet egy ilyen manikűr, egy fesztiválra abszolút el tudnám képzelni (például Utca-zenére).
Nekem a hüvelykujjam tetszik a legjobban, ez abszolút saját elképzelés alapján született meg, a gyűrűs ujjam is tetszik, ez viszont abszolút kopi (innen) , de hát valahogy el kellett indulnom :).

Használt lakkok:
Moyra 03 fehér
Moyra 35 fekete
Astor Mikado piros
Essence régi colour& go  - 23 Sundancer
Essence régi colour &go - 98 Walk on air

Szoktatok törzsi mintás manikűrt készíteni? 

Réka

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! =)
    Erre az állomásra én is nehezen vettem rá magam. :S De a végére én is tökre belelendültem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszii^^. a tied is nagyon jó lett, anno még én is írtam hozzá kommentet, aminek már csak az első mondata igaz :)

      Törlés