2012. december 4., kedd

Rimmel reloaded

Kedves Lányok!

Most, hogy sikeresen véget ért az egy hónap lakkmentes időszakom, és cseppet erősebbnek is érzem a körmeimet, ismét belevetettem magam a lakkok csodás világába. A novemberben vásárolt Rimmel Lycra Pro Professional Finish - 365 Beige Style lakkomat most próbáltam ki élesben. Nagyon szép csillogó bézs árnyalat rózsaszínes beütéssel. Két rétegben tökéletes fedést biztosít. Az ecsete a lekerekített bumszli kategória, amivel jelenleg még csak barátkozási fázisban vagyunk, de összességében könnyebb a használata, mint a hagyományos ecseteké.



Nagyon szép és visszafogott árnyalat. Egy állásinterjúra/első randira remek választás. Mivel én egyikre sem készülök (szerencsére :)), ezért gondoltam feldobom kicsit. 

Először csak szolídan...


Majd jött a masszív durvulás...:)




Annyira odavagyok ezért a kis Moulin Rouge (20) lakkért, Nellinél nyertem még az előző hónapban, és alapesetben nem biztos, hogy ő jött volna velem haza a M.R kollekcióból, de annyira kreatív darab, és úgy örülök, hogy hozzám került :)

Ti hogy álltok a csillámokkal? És a Rimmel/Lovely lakkokkal?

Köszönöm, hogy ma is benéztetek hozzám. 
Réka

2 megjegyzés: