2012. december 30., vasárnap

Heti kedvencek #4

Sziasztok!

A heti kedvenceim egyben karácsonyi ajándékok is voltak:

1. Emporio Valentini piros bőr pénztárca - a Szerelmemtől kaptam ajándékba <3. A legnagyobb vágyam egy ilyen pénztárca volt. Ideális a mérete, minden elfér benne és emellett gyönyörű is.





2. Teekanne - Gyömbér és citrom tea. Ezt is a páromtól kaptam. Nagyon finom tea, ez az új kedvencünk, az a kis szépséghibája, hogy ha túl töményen issza az ember, akkor csípi a nyelvet, gondolom a gyömbér miatt. Ha tennénk bele cukrot, kihűtenénk és adnánk hozzá egy kis szén-dioxidot, akkor olyan lenne mint a Kinley gyömbér :)


3. DIY "hógömb" unokatesómtól - egyszerűen szép és kreatív, nagyon tetszik.



4. Nyaklánc nagynénémék Jézuskájától:


5. Melltartópánt összetartó/húzó (nem tudom hogy nevezik magyarul)  Anyutól:


Hogy ez mekkora találmány! ... és ebből adódik a következő felkiáltás(kérdés) is: Hogy ez miért nem nekem jutott eszembe!!?! Az olyan trikókkal, mint az alábbi, teszi a sima melltartót kompatibilissé. Szervusz trikó alól kikandikáló pánt :)
Link
6. Színváltós gyertya - Szerelmem egyik öcsijének ajándéka:


Nemcsak szemet gyönyörködtető, hanem nagyon finom illatú is.

7. A kakukktojás: NYC Chelsea Cherry lakk. Mióta megvettem, mindig ezzel festem a körmeim. Gyönyörű ez az árnyalat:


Nektek mik voltak a kedvenceitek az elmúlt héten?

Szép, pihenéssel töltött (rá kell gyúrni a szilveszterre :)) napot kívánok Nektek!
Réka

4 megjegyzés:

  1. A gyertya meg a lakk tök jók. A pénztárca is nagyon tetszik. Amit nem értek, hogy a melltartós dolog, hogyan is húz össze, meg mit? :) Még sosem láttam ilyet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://hobbyrendeles.hu/termek.1908.melltartopant_kapocs itt van egy videó is :)

      Törlés
    2. Hát ez tök szuper. :) Így már teljesen érthető, csak nem tudtam, hogy mégis mekkora ez az izé. :) Ötletes. :)

      Törlés
    3. :) Szerintem is nagyon praktikus :)

      Törlés