2012. december 26., szerda

Respect

Sziasztok Lányok!

Karácsonykor nem terveztem új bejegyzést hozni, de ma reggel mégis úgy éreztem, hogy nem tudok tovább várni, meg akarom mutatni Nektek imádatom új tárgyát, a Sleek Respect palettáját :):) A hármas számú kívánságlistám kiemelkedő szereplője december 18-a óta az enyém. A Make Up Plazán már december elejétől ott volt a kiírás, hogy várható érkezés: 13 vagy 14-én, így minden nap amikor csak internetközelben voltam, többször is rákattintottam az oldalra, mint valami megrögzött fanatikus. Ugyanígy voltam ezzel december 14-én is, már kissé el is kenődtem, úgy este hat magasságában, hogy aznap sem lesz semmi, erre az újabb kattintásnál ott volt, hogy kosárba tehető. Volt itt minden: szívdobogás, örömrikkantás, 5-6 termék kosárba pakolása (Először a Snapshots és a Sparkle 2 paletták is bekerültek a virtuális kosaramba), végül a Respect mellett egy fekete szappan és unokatesómnak egy ecset érkezett meg hozzám 18-án. De most következzen a nagybetűs Gyönyörűség:


A csomagolás az általános Sleek-féle burok: erős, masszív fekete műanyag, rajta a paletta neve és az, hogy melyik kollekció részeként került forgalomba.


Belülről ez a látvány és egy kis cetli fogadott, amin az állt (ha jól emlékszem), hogy a hármas számú ellenőr által ellenőrzött termék (A MUP jóvoltából), nekem mint minőségügyi mérnök palántának, ez külön kis öröm volt :). Az árnyalatok nevei aranyosak, de nem hiszem, hogy bármikor megjegyezném őket.




Színmintákat is készítettem alap nélkül, nekem mindkét sorban az utolsó két szín a kedvencem :) Persze ezekkel a legnehezebb nappal is hordható sminket készíteni, de nem lehetetlen. Szerda reggel a sminkem ilyen volt:



Tetszik Nektek ez a paletta? Esetleg megrendeltétek? 

Szép napot kívánok, köszönöm, hogy benéztetek hozzám!
Réka

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a paletta. <3 Nekem most a MUA Glamorous Days-re fáj a fogom egy ideje, de még várok vele, mert azt mondták szoktaka akciók lenni, és végül is nem olyan sürgős.
    Ezen az oldalon meg nem tudtam még böngészni, mert karbantartva volt legutóbb.
    Még nem rendeltem soha semmi ilyet, de már vágyik rá a kicsi szívem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nyár vége felé találkoztam először a sleek termékekkel és rögtön fel is kutattam, hogy Magyarországon merre lehet beszerezni őket, így találtam rá a MUP-ra. És amikor október elején megjelent ez a paletta, tudtam, hogy ahogy kapható lesz itthon, azonnal megveszem :) szerelem volt első látásra :) A glamour days paletta tényleg nagyon szép, egy ideig nekem is kívánságlistás volt. A MUAnál szerintem érdemes olyan akciót kivárni (ha egyedül rendelsz), hogy ingyenes legyen a szállítás internationally :) :)

      Törlés
  2. Olyan szép színei vannak. *.* Olyan kis romantikus, "irány Párizs!" paletta. :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. :) Örülök, hogy tetszik, én nem tudom megunni. Minden nap legalább egyszer megnézem, csak úgy ^^

      Törlés