2012. december 16., vasárnap

Heti kedvencek

Sziasztok Lányok!

Egy újabb hét végére értünk, ami azt jelenti, hogy már csak 8 nap Szentestéig. A következő hét, nem úgy mit az elmúlt, tele lesz izgalmakkal és teendőkkel. A karácsonyi vásárlások felén már túl vagyok, de még hátra van Apa, a keresztfiam és a párom öccseinek ajándéka. Aztán a sütögetés is az utolsó hétre maradt, a haditerv az, hogy mézeskalács begyúrás, sütés és mézeskrémes-lap sütés szerdán, mézeskalács díszítés és ajándék bon-bon (bounty és trüffel golyók) készítése a barátaimnak csütörtökön, aztán szünet (világvége-party a barátainkkal, vásárlás), majd szenteste napján narancstortát tervezek készíteni a családomnak.

Most pedig megmutatom a heti kedvenceimet, amik a musicalek. Néha rámjön, hogy nekem musical dalokat kell hallgatnom, gondolom a karácsony közeledte miatt is, rengeteg dalt hoztam Nektek, hogy kedvetekre válogathassatok:

Volt egyszer egy csapat - Más lesz a holnap


Volt egyszer egy csapat - Hozzám tartozol


A dzsungel könyve - Nyitány és Farkas vagyok



A dzsungel könyve  - Beindul a pofonofon


Macskák - Miszter Mefisztulész


Az operaház fantomja - Csak ennyit kérek én


Valahol Európában  - A zene




Valahol Európában - Nézz rám


A nyomorultak  - Néhány csepp eső


Légy jó mindhalálig - Az élet szép



Nekem ezek a kedvenceim, és Nektek?

Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése