2012. december 29., szombat

The Captain's dead


Sziasztok Lányok!


Ma délelőttre vendégeket vártam, barátnőmet és a kisfiát. Ebből az alkalomból karácsonyi csillogós sminket szerettem volna készíteni. Az elképzelés megszületett, a sminkem is félig elkészült. Jöhetett a szempillaspirál...és a baj. Úgy képzeljétek el, hogy a spirál végét belenyomtam a szemembe egy kiló festék kíséretében...Volt itt minden, egy kis káromkodás, sírás, káromkodás, sírás :) Az egész szemem fekete volt. Még soha nem történt velem ilyen, nagyon durva volt, de túl vagyok rajta :) :)
A sminket is sikerült nagyjából helyrehoznom, íme az eredmény, csillogós, karácsonyi smink :


Kicsit morci voltam még a spirálos incidens miatt :)

Kivételesen outfit képeket is hoztam Nektek, mert már a hónap eleje óta meg szeretném mutatni a H&M-ben vásárolt rucimat (amit a leárazásokon biztos már 2-3000 Ft-ért vesztegetnek...:)) A képeket Tesóm készítette, és mint általában mindent, ezt is félvállról vette, illetve jelen esetben félkézből (egy kézzel fényképezett, de inkább nem kötekedtem vele ^^)


Itt csak a ruhámat igazgatom - nem pózolok :)

Olyan jó ez a ruciii, nagyon tetszik, bár passzentos és kiemeli az alakot, szerintem nem áll rosszul. Most tartok ott, hogy megbékéltem a testfelépítésemmel - alacsony testmagasság és széles csípő, amin a súlyfelesleg kis úszógumik formájában jelenik meg. Ezektől az elmúlt évben búcsút vettem, de mióta dolgozom (és a karácsony alatt) visszaszökött három kiló, úgyhogy az idei fogadalmamból sem marad ki sajnos a diéta. Emellett szeretnék kondiba járni, de Dorogon még nem találtam meg a nekem való termet (nem lehet a Top Gymet Veszprémből teleportálni ? :))

És a bejegyzés címéül szolgáló nótát is beillesztem ide:


Hogy tetszik a sminkem? És a ruhám? Ti milyen sminket/ruhát viseltetek ma?

Szép estét, köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést :)
Réka

2 megjegyzés:

  1. Hülye vagy Te, nincs ott felesleg :O
    Amúgy igen, kellemetlen amikor belenyomja az ember a szemébe a spirált, nálam viszonylag gyakori baleset... :D
    A ruci meg tök jól áll :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, jól esik amit írtál:). Nekem ez volt az első ilyen szempillaspirálos incidens, de nem szeretném többször átélni...most már legalább tudom, hogy ilyen veszélyeket is rejthet a sminkelés :D :P

      Törlés