2015. január 2., péntek

Szilveszteri manikűr

Korábbra terveztem ezt a bejegyzést, de úgy alakult a szilveszter és az új év első napja, hogy csak ma reggel értünk haza. Egy baráti, otthon ülős szilvesztert terveztünk Fejér megye egyik kis falujában, de azért meglátogattuk a szomszédokat és a falu kocsmáját is, aminek az lett a vége, hogy a tegnap délelőtt használhatatlan volt. (Hiába, nem vagyunk már egyetemisták, akik egy-egy jól sikerült szakest után másnap beültek zh-t írni). Délután pedig beugrottunk Székesfehérvárra, egy gyors újévköszöntésre a barátainkhoz, aztán a hóesésre és a sötétre hivatkozva maradásra bírtak bennünket. 

A manikűrben a kedvenc lakkomat. a Max Factor Glossfinity Burgundy Crush (155) árnyalatát és a méltánytalanul elfeledett, Szilvi egyik játékán nyert, Sally Hansen Starcrossed lakkot egyesítettem. Nem hiába a MF lakk a kedvencem, a gyönyörű színe mellett nagyon tartós is - az én töredező körmeimen is gond nélkül kibír három vagy négy napot.


Egy-két gondolatot megosztanék a SH fedőlakkról. Nem tetszenek az arany lakkok, ezért el is feledkeztem erről a lakkról. Aztán a legutóbbi körömlakk-szelektálás alkalmával ismét a kezembe került és akkor félretettem azzal a szándékkal, hogy karácsony vagy szilveszter táján kipróbálom, és ha nem tetszik elajándékozom valakinek, aki örömét lelné benne. Szerdán végül felavattam és annyira megtetszett a burgundi lakk fölé kenve, hogy eszem ágában sincs már megválni tőle.


Az apró arany csillámok mellett kicsit nagyobb kék és zöld csillámok is úszkálnak az átlátszó lakkban, ezek adják szerintem a lakk különleges csillogását.





Két rétegben használtam a fedőlakkot, így értem el a képeken látható csillámmennyiséget. Egy rétegben használva, akár hétköznap is el tudom magamon képzelni ezt a manikűrt. A lakk ecsete az általam preferált dundi, lekerekített ecset, így nagyon könnyen tudtam dolgozni a lakkal.


A bejegyzés végén szeretném bemutatni nektek Félixet, aki segített átvészelni az elsejei macskajajt. Eddig úgy gondoltam, hogy nem tudnék együtt élni egy macskával, de egy olyan cicát, mint ő, én is elfogadnék. Nagyon finom, selymes a bundája (Szép cica, jó cica, selymes a bundád. Kedves cica, álmos cica, bújj hozzám :)) és igazi egyéniség. Ha ő szeretné, hogy simogassuk jön és bújik, de ha nincs hozzánk kedve az istenért sem tudnánk magunkhoz édesgetni.



Hogy telt a szilveszteretek? Milyen manikűrrel köszöntöttétek az új esztendőt? Kutya vagy macska? Esetleg mindkettő?


Legyen szép délutánotok, pihenjetek sokat a hátralevő szabadnapokon! Köszönöm, hogy ma is benéztetek az oldalamra.

Réka

8 megjegyzés:

  1. Ó de cuki eza cica! Néhány évvel ezelőttig úgy gondoltam, hogy abszolút kutyás vagyok, de Jäger (és főleg Brandy) érkezése óta már nem így gondolom :)
    Rajtam egy fekete holos alapszín volt, amire tűzijátékot, pezsgőspoharakat nyomdáztam
    A Max Factor Burgundy Crush gyönyörű szín, nekem is megvan, nagyon szeretem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lassan elérkezettnek látom az időt, hogy én is kipróbáljam a nyomdázást :) Biztosan nagyon szép volt a manikűröd :)

      Törlés
  2. Nagyon illik Hozzád ez a színvilág, így sejthető volt, hogy szilveszterre is ezt választod majd, és nagyon jól tetted :-)

    A cicák között pedig bizony sokféle személyiség van, Maszat pl. sokszor a kutyásokat is elbűvöli, míg Schrödinger inkább a tipikus, önfejű cicára példa. Szóval biztosan találnál Hozzád illő személyiségűt Te is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katy :) Soha nem voltam nagy cicás, egyetlen cicánk volt, Foltos, aki nagyon közel állt hozzám, ő több, mint 10 évig volt a család tagja.Idővel lehet örökbefogadunk majd egy macskát, mert ugyan párom is inkább kutyapárti, de Félix őt is teljesen lekenyerezte :)

      Törlés
    2. Ó, ennek nagyon örülök! Őket is nagyon lehet szeretni, csak általában negatív tévhitek keringenek róluk. Vannak velük gondok, de minden állattal, és szerencsére nagy túlsúlyban vannak a pozitívumok :-)

      Törlés
    3. Remélem igazi egyéniség cicánk lesz :)

      Törlés
  3. Imádom a macskákat simizni, mert annyira selymes a bundájuk, és nekem mindig eszebe jut ez a versike. :D Ez a cica is cuki. :)
    Mind a két lakk megvan nekem is, az arany nálam is sokáig a dobozban lapult az első 2-3 alkalom után, hogy használtam. Nemrég elővettem, és azóta szinte minden manikűrre felkenném. :D Ma is felkentem. :D Annyira kis finom és visszafogott, ugyanakkor ad egy kis pluszt a manikűrnek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az tetszik a SH lakkban, hogy bármire felkenve ad egy kis pluszt az alapnak.

      Törlés