2015. január 18., vasárnap

Apró örömök a héten #28

Ebben az évben eddig elmaradt az 'Apró örömök' bejegyzéssorozat, viszont ebben a bejegyzésben olvashattatok a 2014-es örömökről. Az elmúlt hét nem tartozott a legmozgalmasabbak közé: dolgoztam, két nap voltam angolon, két nap zumbáztam, és aludtam, nagyjából ezek voltak a hét legfontosabb eseményei. Azonban az ilyen heteken is fellelhetők az apró boldogságcseppek, amelyek mégis különlegessé tehetik egy-egy napunkat.


♥ utókarácsonyi ajándékok az angol tanáromtól, köztük egy csodás illatú kézkrém, egyenesen Japánból
♥ fonott kalács mogyoróvajjal
♥ brokkolikrémleves, sütőtökleves
♥ megérkezett a várva várt postbookom
♥ belső audittal egybekötött műszaklátogatás, ahol még kávét is kaptam a fiúktól és persze egy invitálást, hogy látogassam meg többször őket :)
♥ sms a Pennytől, hogy szombattól átvehető Eperella a dorogi üzletükben :) (még augusztusban iratkoztam fel, hogy a 30 matricáért cserébe megkaphassam a plüssfigurát)
♥ rendet raktam a sminksarkomban
♥ jövő héten műszakiztatjuk a Feliciát, a héten szerelőnél volt, aki megdicsérte, milyen szép állapotban van
♥ gesztenyepüré tejszínhabbal, reggelire :)

Pillangós mécsesek, karkötőszett, egy mini Jager és a fehérrózsás kézkrém
Ezennel készen állok 2015-re
A postbook nem csak kívülről, hanem belülről is csupa-csupa muffin
Eperella, hamarosan az enyém vagy!

Rend a káoszban
Gesztenyepüré reggelire? - Naná!

Hogy telt a hetetek? Milyen jó dolgok történtek veletek?

Legyen nagyon szép napotok, pihenjetek sokat! Köszönöm, hogy ma is velem tartottatok!
Réka


6 megjegyzés:

  1. Milyen édes neve van, Eperella! Mintha valami kis tündérke lenne :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mintha :) Remélem jó puha is lesz, már nagyon várom, hogy átvehessem az üzletben.

      Törlés
  2. Baglyos notesz ♥ a Felicia láttán mindig elmosolyodom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nekem is mindig eszembe jut, hogy te is feliciás vagy :)

      Törlés
  3. Eperella mikortól átvehető? Én is őt kértem, de még nem szóltak. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem 16-án írtak, hogy 17-től vehető át, de gondolom településenként/üzletenként eltérő, hogy mikor érkezik majd készlet a figurákból.

      Törlés