2014. december 30., kedd

China Glaze - Santa red my list

Az előző körömlakkos bejegyzésben írtam, hogy a Happy Holigaze kollekcióból három körömlakkra tettem szert idén januárban. Elérkezettnek láttam az időt, hogy kipróbáljak egy újabb darabot a szettből, ami nem más, mint a címben említett Santa red my list.


A lakk egy sötét rózsaszín árnyalat telis-tele apró ezüst csillámokkal. Gyönyörű, ahogy megcsillan a fény a lakk felületén. Annak ellenére, hogy nem kifejezetten az én színem, nagyon tetszik a körmeimen. A legutóbbi körömlakk-szelektáláskor majdnem kikerült a gyűjteményemből ez a lakk, de végül adtam neki egy esélyt és nem bántam meg. 



A képeken két vékony rétegben láthatjátok a lakkot, de az egy réteg is elég lett volna, ha egy-két körmömnél nem sikerül hiányosságokat elkövetnem, így inkább kentem még egy réteget, hogy egyenletesebb legyen a végeredmény.



Hatalmas mennyiséget, 14 ml-nyi lakkot rejt a formás üvegcse. Az ecsete a hagyományos, vékonyabb kivitelű, de a múltkori tapasztalatok alapján sokkal könnyebben tudtam dolgozni vele, mint a Just be-claws esetén.



Sajnos az én körmeim lemezesen törnek, így nem igazán találtam még olyan lakkot, ami egy vagy maximum két napnál többet bírna a körmeimen. A Santa red my list mára a hüvelyk-és mutató ujjaim végén kopott meg, ami hozzám viszonyítva nem rossz eredmény, tekintve, hogy vasárnap délben kentem fel a lakkot. Feltételezem, egészségesebb köröm esetén 2-3 napot is kibír a lakk, fedőlakk használata nélkül is.


A képek mind természetes fénynél készültek. Örülök ennek a hosszabb szabadságnak, mert végre megint van kedvem fényképezni a jó fényviszonyok miatt és így talán előre is tudok majd dolgozni a bejegyzéseken, amelyekben így jobb minőségű képekkel tudok szolgálni.



A PicsPlay Pro alkalmazás telepítése óta kicsit szerkesztgetem is a képeket, egyelőre kezdetlegesen, főleg a keretekkel és egy-két effekttel próbálkozom, de ahogy látjátok, már vízjeleztem is. Egyelőre minden képre egyesével biggyesztettem oda a feliratot, de igyekszem fejleszteni az ismereteimet :)

Tudom nem olyan nagy szám egy képszerkesztő használata, de nekem, akinek eddig jóformán a Képmetsző használata jelentette a szerkesztést, nem kis lépés. Szeretném, ha jobb képekkel élvezetesebbé tehetném az oldalamon töltött perceiteket.


Ismeritek ezt a körömlakkot? Elégedettek vagytok a színével, fedésével és a tartósságával?

Köszönöm, hogy benéztetek hozzám, legyen szép napotok!

Réka

4 megjegyzés:

  1. Tetszik a színe és a fedése is jó. Még nincs China Glaze lakkom, egyenlőre az OPI-val barátkozom, az a legminőségibb itthon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szemezek egy ideje az Opi lakkokkal, lehet lassan eljön az ideje, hogy kipróbáljak egy árnyalatot a márkától :) Egyébként annyira pozitív a tapasztalatom most a CG lakkokkal, hogy lehet veszek majd egy-két hétköznapibb darabot is :)

      Törlés
  2. Nekem bekerült a karácsonyi kedvenc lakkok közé, aztán pedig a decemberi kedvenceimbe is, mert hihetetlen szépen fed már egy rétegben is, és tökéletes lakk télre. Örülök, hogy adtál túl rajta, mert Neked is nagyon jól áll :-)

    VálaszTörlés