2016. március 27., vasárnap

Húsvéti Gift Swap és ami mögötte van

Sziasztok!

Most először vettem részt Rami kezdeményezésében, a Gift Swapben. Korábban is fontolgattam, hogy jelentkezem, de aztán mindig arra jutottam, hogy a megadott költségkeretből inkább olyan dolgot veszek magamnak, amit én választok ki, ami igazán én vagyok. Illetve nem igazán láttam értelmét, hogy egy országban élő lányok "csereberéljenek" olyan termékeket, amiket mindannyian viszonylag könnyen elérhetünk (ha jól tudom a swap dolog eredetileg különböző országok lakói közt indult el, még 2013-ban én is csereberéltem Zsófival, aki Amerikában él).


Hogy miért jelentkeztem mégis? Rájöttem, hogy nem csak adni, hanem kapni is jó  és fordítva (bár ezt mindig is tudtam, ha az ismerőseimről volt szó). Az izgalmas várakozás, hogy ki lesz az ajándékozottam, illetve, hogy ki "húz" engem és mivel lep meg és az én ajándékaim vajon tetszenek-e a húzottamnak, nagyon felemelő érzés. A Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közösségében nem is olyan régen volt egy képeslapküldős játék, ahol hasonló módon (csak titkosan, azaz nem tudtam én kitől kapok üzenetet) leptük meg egymást. Akkor engem Betti kapott párjául, akinek levelét és saját készítésű képeslapját nagy becsben őrzöm, mert annyira kedves és annyira szívet melengető volt, hogy nem tudtam elsüllyeszteni egy fiók aljára. Aztán ne felejtkezzünk meg Esztiről, aki blogját kár lenne bárkinek is kihagyni, mert hatalmas örömadagot és bájosságot rejt minden bejegyzése. Először az év eleji nyereményjátéka nyerteseként tekinthettem be az "ismerős ismeretlenek" által küldött apró meglepetések nyújtotta örömbombába (a grátiszként küldött hajtogatható ceruza még mindig mosolyt csal az arcomra). És akkor itt van az a kis bigyó, amit az egyik bejegyzéséhez írt "panaszos" kommentem után kaptam: egy gemkapocs színes papír háttérrel és hozzá egy kedves levélke: "Ha a Kikbe vagy a Pepcoba nem jutsz el, küldök neked egy pici Kik-et házhoz :)" A levélkét beragasztottam a Lifebookomba aznapra, amikor érkezett, a kapcsot pedig a Lifebook könyvjelzőjeként használom, így gyorsan megtalálom melyik héten is tartok. Ezek a figyelmességek adták meg a végső löketet, hogy kipróbáljam a Gift Swapet.

Engem Dóri húzott, aki a rendelkezésre álló szűkös időkeret ellenére is olyan csomaggal lepett meg, hogy még a szemem is könnybe lábadt a bontogatásnál. 


Először a Dalmának küldött nyuszis kisruha akadt a kezembe, mondanom sem kell, hogy itt kellett a könnyeimmel küzdenem. Amúgy is könnyen elérzékenyülök, de az, hogy a Kisbabámra is gondolt Dóri hatalmas öröm számomra.

Még soha nem volt highlighterem, így nagyon örültem a Lovely ezüst magasfényű púderének (legalább már tudom, hogy magyarul így hívják).


A piros rúzsok a gyengéim, a Freedom márka termékeivel még nem találkoztam korábban, így remek választás volt a 109-es Red Wine árnyalat. Hozzá az Essence cseppet sem hivalkodó elnevezésű, Femme Fatale ajakkontúrja rejtőzött a csomagban. A két piros remekül illik egymáshoz, a ceruzával felerősíthető a rúzs a vártnál kicsit haloványabb, ám mesés cseresznye színe.


Ceruza, rúzs, highlighter
Találtam még a csomagban egy szép húsvéti terítőt, ami remek dísze lett az üzenőtábla alatti asztalnak, illetve egy kedves kis képkeretben néhány motiváló gondolat (felszólítás) is hozzám került.


Próbálom a napjaimat e gondolatok köré építeni, ezen irányelvek szerint élni, de egy emlékeztető a nehezebb napokon mindig jól jön. 

A két színes Stabilo tűfilc mellé egy öt oldalas színezőt is összeállított nekem Dóri, ami fedlapján egy nagyon kedves üzenet kapott helyett. "Kedves Réka! Kívánok neked Boldog, Hosszú, Egészséges életet"!

Azt hiszem ennél szebb befejezése nem lehet a bejegyzésnek. Nagyon szépen köszönöm a csomagot Dóri és én is ugyanezt kívánom neked és minden kedves olvasómnak!





Réka

8 megjegyzés:

  1. Drága Réka!
    Azt hiszem, mindig az a hibbant típus voltam, aki felfedezi másokban (még ha nem is ismerem őket feltétlenül személyesen) a veleszületett kedvességet, apró hangyásságot és a rokonlelket. Te pont ilyen ember vagy.
    Mindig őrizd meg ezt a bájos személyiséged és a humorod!! Mindenen át fog segíteni!!!

    VálaszTörlés
  2. Micsoda ajándékok és az a cuki kis rugi. <3 Elájultam. Le a kalappal Dóri előtt. Igazán figyelmes.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedves és figyelmes csomagot kaptál! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon klassz csomagot kaptál :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szupi a csomag! :) A rugdalózó nagyon figyelmes és aranyos ajándék :) De a motivációs kép is iszonyat édes ötlet :)

    VálaszTörlés