2016. január 10., vasárnap

Apró örömök a héten #40

Szinte elrepült 2016 első teljes hete, de természetesen ezekben a gyorsan elillanó napokban is vannak olyan apró örömök, amik miatt érdemes volt kicsit megpihenni és hálát adni.

♥ Egyre aktívabb a kis pocaklakónk, Dalma. Ha minden igaz, akkor mára már elérhette az 1000 g-ot és a 35 cm-t (ez a hossz akkor igazán érzékelhető, amikor felváltva kalimpál a kezeivel és a lábaival, mert egyszer a hasam egyik, utána a másik oldala ugrál :))
♥ Megérkezett a nyereménycsomagom Esztitől (Napi Kincsek Tárháza). Grátiszban egy hajlíthatós ceruza rejtőzött a borítékban, mivel még soha nem láttunk ilyet, jókat kacagtunk rajta a férjemmel
Hatalmasakat nevettem Gáboron - olyan cuki, hogy keres valamit percek óta és már engem is bevon a keresésbe és persze pillanatok alatt megtalálom az adott dolgot azon a helyen, ahol legelőször kereste
♥ Életem első fejtettbab főzeléke jól sikerült, és megint bezsebeltem egy olyan bókot, hogy férj még soha nem evett ilyen finomat
♥ A 2. trimeszteri laboreredményeim is szuperek lettek, egy kis vas pótlásra lesz csak szükségem
♥ A világ legfinomabb narancsleve a Lidl-ben kapható, semmi sűrítmény, csak tiszta gyümölcs
♥ Betáraztunk gabonapelyhekből - a Frosties fél áron kapható a Tescóban, nyammm :)
Elkezdtem Via (Urban:Eve) 30 napos rutinkiépítő tréningjét, eddig nagyon élvezem és igazán látványos a  fejlődés
♥ A héten néztem szét először tüzetesen az Euro Familyben, ez a háziasszonyok Kánaánja :)
♥ Kicsi Unokahúgom, Virág szépen gyarapodik, 11 hetes, 5700 g és 61 cm 

Kis kincsek. A ceruza még mindig nagyon ott van :)

Hogy telt a hetetek?

Legyen csodaszép napotok, köszönöm, hogy benéztetek hozzám!

Réka 

2 megjegyzés:

  1. Dalmának fogják hívni a kisbabát? :)
    Nagyon különleges név :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Dalma <3 Már nagyon régóta tetszik ez a név és nagy örömömre Gábornak is:-)

      Törlés