2016. január 8., péntek

Nyereményeim tesztje - 1. rész

Sziasztok Lányok!

Tavaly novemberben és decemberben volt olyan szerencsém, hogy három bloggerina nyereményjátékán is a nyertesek közt voltam. Csupa-csupa olyan termék került hozzám, amelyet korábban nem próbáltam, ezért úgy döntöttem, hogy mindegyikről írnék, ha nem is külön bejegyzést, de néhány sort mindenképp. Van, amit már régebb óta használok és van, amellyel még egészen új az ismeretség, egyet azonban már előre leszögezhetek, mindegyik termék szuper és nagyon boldog vagyok, hogy hozzám kerülhettek.


Novemberben kaptam Nóritól (Fifty Shades of Women) az értesítőt, hogy megnyertem az egyik Naurel konjak szivacsot a blogján futó játékon. Nagyon örültem neki, mert már korábban is szemeztem egy másik webshop hasonló termékével, de mindig elrettentett a gondolat, hogy húzósabb árért cserébe egy-két hónapot tudom csak használni a szivacsot. Természetesen a szép ígéretek továbbra is birizgálták a fantáziám, hiszen mennyire jól hangzik, hogy arctisztítók használata nélkül is szép tiszta lesz a bőröm. Nóri írt egy bemutató posztot a vörösagyagos szivacsról, így én csak a tapasztalataimat osztanám meg veletek.

Amikor először vettem a kezembe a vörösagyagos konjak szivacsot (a vörösagyag kiváló az érzékeny bőr ápolására) az első gondolatom az volt, hogy ez mégis mi?? Kemény, masszív kis tömb, amiről nem éppen a puhaság és kíméletesség jut az ember eszébe.

Szárazon
Természetesen azonnal ki is próbáltam: néhány másodpercig meleg folyóvízbe tartva megváltozik az állaga, a szivacs térfogat növekedése mellett a rostok is megtelnek "élettel", puha lesz és élmény vele az arcmosás. Körkörös mozdulatokkal masszírozom a bőröm vele, majd meleg vízzel átöblítem az arcom és kész is a pihe-puha, tiszta arcbőr, vegyszermentesen :)

Nedvesen
A tisztán tartása sem ördöngösség: ismételten csak meleg víz kell hozzá, néhányszor átnyomkodom a két tenyerem között és mehet is száradni. Vagy egy akasztóra vagy a törülközőszárítóra teszem, amit a radiátor fölé tudok hajtani, így nem éri közvetlen hő a szivacsot, mégis gyorsabban kiszárad.
Nagyon elégedett vagyok a termékkel és ugyan rendszeresen használom (naponta-két naponta) még egyáltalán nem látom, hogy kopna vagy romlana a minősége, így már azt mondom, hogy megéri az árát és biztosan beszerzem majd az utánpótlást.

November végén érkezett az e-mail üzenet Anditól (ZsebBoszi Sminktára), hogy a nyereményjátéka második vigaszdíját én nyertem :). Nagyon örültem, amikor megtudtam, hogy egy Burt's Bees ajakápoló kerül majd hozzám, mert a méhviaszos termékeket kedvelem és ami vicces, hogy az üzenet előtti napokban olvastam egy cikket Burt bácsi méhecskéiről az egyik 5 Perc Angol magazinban :)

,

Itthon a Müllerekben és Iparfümérián elérhető a termék. Ezer meg egy éve nem volt ilyen "szőlőzsírom", talán utoljára egy E.L.F. ajakírem volt hasonló kiszerelésű. Az első meglepetés a felkenéskor ért, mert természetesen nem olvastam el, hogy a méhviasz mellett a borsmentát tartalmaz. Ízre és illatra olyan, mintha After Eight tölteléket kentem volna a számra. A kezdeti bizsergető érzés néhány perc után elmúlik és csak a kellemes hidratáló érzet marad utána. Nagyszerűen ápolja a télen szárazabb ajkaimat, külön tetszik benne, hogy nem olyan, mint egy Labello, egyértelműen jobb és kényelmesebb használni, nem érzem úgy, mintha egy zsírosbödön tartalmát kentem volna a számra. Ami viszont negatívum és ehhez a termékhez tudom kötni, mert más ajakápolót nem használok, hogy sokszor olyan, mintha hámlana a szám felső rétege. Ilyenkor egy kiadós radír jót tesz neki és egy-két napig megint minden rendben.

Első körben egy posztban szerettem volna bemutatni mindent, de ahogy írtam a bejegyzést rá kellett jönnöm, hogy bizony ez két részes sorozat lesz. Következő alkalommal mutatom, hogy miket nyertem Juctustól és hogy teljesítenek a Dermacol termékek, valamint a Rimmel körömlakk.

Ismeritek a Naurel által forgalmazott természetes szivacsokat? És Burt's Bees termékeket próbáltatok már?

Köszönöm, hogy benéztetek hozzám, legyen szép, napos (és egyben havas) pénteketek :)

Réka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése