2015. október 27., kedd

Kell A Púder termékek

Sziasztok!

Gondoltam itt az ideje, hogy egy kicsit visszarázódjunk a blog "eredeti" profiljába. Ennek az az apropója, hogy októberben, az elmúlt hónapokhoz képest, sok smink- és szépségápolási terméket vásároltam. A pszichológia ebben annyi, hogy a szeptemberi fizetésem volt az utolsó "igazi" fizetésem egy jó darabig, ezek után már csak a táppénzes 60%-ot kapom. Visszatérve a vásárlásokhoz. Glamour-napokon a Kell A Púder is 20%-os akciót hirdetett meg, így elérkezettnek láttam az időt, hogy kipróbáljak néhány ásványi sminkterméket. 

Nem volt könnyű a választás, főleg a szemhéjporoknál időztem hosszasan. Végül két pirosító mintára, egy szemhéjpúderre és a blenderre szűkítettem a listámat. 


Nature pirosító minta
Old Rose pirosító minta
Soft szemhéjpúder
Tan szemhéjpúder
KAP blender

Feltűnhet, hogy előbb egy szemhéjport említettem, de a képen két tégely is látható. Múlt hét elején sem érkezett meg a csomagom, ezért felvettem Gabival a kapcsolatot. Kiderült, elkeveredett a megrendelésem a többi közt. A késedelem miatt választhattam ajándékba egy újabb szemhéjpúdert. Nagyon szimpatikus lépésnek tartom a cég részéről, hogy a hibát elismerve kárpótoltak. Megjegyzem nem vártam volna el ezt a gesztust, de nagyon jól esett, hogy Gabi ennyire szívén viseli a vásárlók "sorsát".

Pirosítók

Nem használok gyakran pirosítót, az a három darab, ami itthon tengődik, méltánytalanul kevés alkalommal kerül elő a sminkes dobozomból. Az itthon töltött napokat szeretném hasznosan eltölteni, a szakdolgozatírás és az angolozás mellett célom, hogy sminkelni is megtanuljak. Egy hétköznapi  matt színt (Nature) és egy alkalmi, fényes/csillámos pirosítót (Old Rose) választottam.



A Nature narancsos enyhe színe tökéletes lesz arra, hogy éppen csak egy kis színt adjon az orcáimnak. Az Old Rose pedig...gyönyörű a cseppet sem visszafogott csillogásával, egyelőre maximum szilveszteri buliba tudom elképzelni.

Szemhéjpúderek

A tégelyekben 1 g termék található, ami a 3 lyukacskán keresztül nyerhető ki. Nem a legpraktikusabb megoldás, főleg ha utaztatni is szeretnék a szemhéjpúdereket, de por állagú termékeknél én még más alternatívával nem találkoztam.


Ez esetben nem léptem ki a komfortzónámból, a jól bevált szolid színeknél maradtam. A Soft matt csokibarna, a Tan pedig halvány narancs és a bézs között található félúton.


Alap nélkül a színek építgetve is haloványak. A hétvégi vendégségbe így használtam őket, éppen csak adnak egy kis fényt/színt a szemhéjnak.


Alapot használva (Paula's Choice fényvédős színezett hidratálója) jóval intenzívebbek a színek, 2-3 áthúzással értem el a képen látható állapotot. A Tant elsősorban belső szemzugba, a Softot pedig a mélyítővonalba használnám.


Utoljára benedvesített ecsettel kísérleteztem. Itt már egyértelműen (tej)csokibarna a Soft, a Tan pedig egy barackos fényes színt kapott. 

Hétköznapra nálam egyértelműen a második opció a nyerő, a nedves ecsettel felvitt változatban a színek sokkal intenzívebbek és ezáltal különlegesebbek is, így ünnepi alkalmakra inkább ilyen formában használnám őket.

Blender

Az alapozószivacs nem ismeretlen számomra, hiszen hónapok óta használom a Real Techniques változatát, és maximálisan elégedett vagyok vele. Arra gondoltam, hogy mivel már kellő rutinom van a szivacsos alapozásban, kipróbálok egy újabb márkát. A KAP blender már a megjelenése óta birizgálta a fantáziám (biztos a fekete színe miatt), így nem volt kérdés, hogy az első adandó alkalommal bekerül a kosaramba. 


A szivacs tojásdad vége az arc alapozására, csúcsos vége a szemek alatti korrektorozásra használható tökéletesen. Az alapozást nedves szivaccsal végzem, így sokkal szebb eredmény érhető el, mint száraz blender használata esetén. 

KAP vs. RT

Méretre nagyjából egyforma a két szivacs, azonban az RT vágott alsó része jobban kézre áll. A hegyes végét nem is használom soha, a másik felével az arcom minden zugát könnyedén elérem.

Elsőre a RT szivacsa győzött nálam, persze a Kell A Púder blender is kap majd elegendő lehetőséget a bizonyításra.

A szivacshasználat egyik legfontosabb pontja a tisztítás. Minden használat után meleg vízzel kinyomkodom az alapozót a blenderből, szerintem így hosszabb távon lehet a készletünk része. Az első pár (2-3) használatot követően mostam ki először a szivacsot, ami következtében jó néhány pumpálásnyi folyékony szappan elment az alapos tisztításra. Tehát egyszerűbb, költséghatékonyabb és mindenféleképpen higiénikusabb, ha rászánjuk a legfeljebb egy percet a minden használat utáni szivacsmosásra :).

Mindent egybevetve az első benyomásom pozitív az ásványi sminktermékekkel és a szivaccsal kapcsolatban.

Ismeritek a Kell A Púder termékeit? 

Legyen szép napotok, köszönöm, hogy benéztetek hozzám!

Réka

2 megjegyzés:

  1. Nem túl régen egy Pixi dobozkában találkoztam a márkával először. A termék maga nagyon tetszik (szemhéjpúderról van szó), nagyon jó minőségű, tartós és pigmentált, a csomagolás viszont akkor sem és most sem győzött meg.
    Ha ezen a vonalon erősödne a cég egy kicsit, akkor én nagyon tudnám szeretni őket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy a por állagú termékeket nem tudom még milyen módon lehetne csomagolni. Az biztos, hogy ha préselt termékek lennének könnyebb dolguk lenne :)

      Törlés