2015. október 11., vasárnap

Apró örömök a héten #34

Nagyon szerettem ezt a rovatot írni, így nem volt kétséges, hogy ha egyszer "visszatérek", az apró örömök is újra a színre lépnek. 

Hogy miért szeretem ezeket a rövid bejegyzéseket? Mert hétről hétre emlékeztetnek, hogy a nehézségek mellett mennyi pozitív dolog vesz körül, amikről sajnos gyakran megfeledkezünk. Amikor kicsit nehezebben ment minden, szívesen vettem elő a korábbi bejegyzéseimet és olvastam vissza, hogy mennyi apró öröm rejtőzik/rejtőzött a mindennapokban. Ezért is bátorítalak Titeket, hogy írjátok össze a jó dolgokat, mert hihetetlen erőt adnak a gondterheltebb napokban/hetekben is!

♥ lélekmelengető telefonbeszélgetések Anyuval
 mindennapos csevej Húgommal
 sikeresnek nyilvánítom a Glamour-napokat 
♥ az idei első sütőtök-adag
 amerikai palacsinta szombat ebédre 
elkezdtem kialakítani a heti takarítós rutinom, van még hová fejlődnöm, úgyhogy ez most az én  #The4WeekChallange-em 
♥ minden nap főtt étellel tudtam hazavárni Gábort 
ajándékba kapott Naturland teák kortyolgatása esténként
♥ Denk Mit nagybevásárlás - imádom ezt a márkát
♥ Július óta nem volt lakk a körmömön...szerdáig

Képeket ezen a héten nem igazán készítettem, de igyekszem instagramon (rekarekap) is aktívabb lenni a jövőben. Viszont ezt a képet ma találtam meg a gépemen, és gondoltam megmutatom Nektek is. Aznap készült, mikor megtudtuk, hogy bővül a családunk <3


Hogy telt a hetetek? Milyen szuper dolgok történtek Veletek?

Legyen szép estétek, köszönöm, hogy benéztetek hozzám!
Réka

1 megjegyzés:

  1. Woopwoop, örülök, hogy beszállsz, hátha tudok lopni néhány ötletet :D EGyébként imádom olvasgatni az ilyen listákat, mert akkor én is megállok egy picit, és végiggondolom, hogy mi történt mostanság :))

    VálaszTörlés