2015. március 4., szerda

A Pupa-sztori

Korábban már említettem Nektek, hogy nagy vágyam a MAC Russian Red rúzsa, és mivel erre gyűjtök, már 2-3 hónapja nem vettem újabb rúzst... Egészen tegnapig, amikor is Pestre kellett utaznom a 'hajas ügyem' folytatásaként: most egy belgyógyásznál volt jelenésem (Ha a következő hetek vizsgálatai végére érek, mindenképpen írok összegző posztot a vizsgálatokról, az eredményekről, a teendőkről, mert úgy vettem észre, hogy sokatokat érdekel és sajnos sokatokat érint ez, vagy az enyémhez hasonlító probléma). A vizsgálat előtt még összefutottam Renivel, hogy átadja a blogvásárján lefoglalt termékeket. Megemlítettem neki, hogy nagyon kíváncsi vagyok a Pupa westendes boltjára, ő pedig volt olyan kedves, hogy megmutatta hol a bolt, sőt, később a választásomban is megerősített.



A meglehetősen kicsi üzlethelyiség tömve van szebbnél-szebb rúzsokkal és kontúrceruzákkal, és biztosan más szépségekkel is, de nekem csőlátásom lett, amikor az első rúzsokat megláttam rögtön a bejárattal szemben. Az eladó lány nagyon kedves és segítőkész volt, miután rövid úton megbeszéltük, hogy én a piros rúzsok felé húzok, több színt megmutatott, kiemelte azokat, amelyek jól állhatnak a bőrtónusomhoz, a hajam színéhez. Ezután jött a rúzsozás része: rögtön az első szín telitalálat volt nálam, végül ez is került a kosaramba, egy színben hozzá illő szájkontúrceruzával, amit most fél áron tudtam megvásárolni.


Ajándékba kaptam a vásárlás mellé egy 3 ml-es multifunkcionális krémmintát, ami használható nappali/éjszakai krémként, sminklemosóként és ajakbalzsamként is. Kíváncsi vagyok mit tud a krém, szeretem az ilyen mindenre jó termékeket (pl. Cicaplast <3)


A rúzs színe csodaszép, számomra a tökéletes piros árnyalat. Matt, de mégis krémes. Szépen el lehet dolgozni, főleg, ha a kontúrceruzával rásegítek.

Amit még nem írtam az az árnyalat neve: Miss Pupa Velvet Matt 400-as árnyalat, a szájceruza pedig a True Lips 07-es színe. 
A ceruza két végű: az egyik felén a krémes szájkontúr, a másik végén szivacsos applikátor található.



A rúzs elegáns, karcsú és fényes tokja 3,3 ml terméket tartalmaz. Én teljesen odavagyok ezért a csomagolásért, nagyon finom és letisztult.




A rúzs felülnézetből egy cseppet formáz. Korábban még egyik rúzsnál sem találkoztam ilyen kialakítással, ez a kis plusz az, ami igazán luxusérzetet kelt bennem, ha ránézek :)


A színmintán látszik, hogy tényleg nagyon hasonlít egymásra a két termék színe. A kontúrt kicsit elmaszatoltam a szivacsos applikátorral, ezzel a kis eszközzel nagyon jól összedolgozható a két szín a számon.




Mivel még friss termékről van szó, így csak első benyomásokat tudok megosztani veletek, viszont ezek egytől-egyig pozitív élmények. A kenhetőségről és eldolgozhatóságról már szóltam korábban, a tartósságáról is szeretnék megemlékezni: EL-KÉ-PESZ-TŐ :) Reggel ötkor indultam el Pestről a munkahelyemre, ahol azután teáztam, reggeliztem, majd tízóraiztam, később megittam másfél liter teát, ebédeltem, majd 3 óra előtt eszembe jutott, hogy meg sem mutattam a kolléganőmnek az új szerzeményt. Mutatom, hogy ilyen szép, olyan szép, erre a kérdése: ez van most is a szádon?? Én meg csak pilláztam, hogy még mindig látszik? Napközben én nem igazán szoktam utánrúzsozni, úgyhogy megszoktam, hogy 8 óra elteltével már semmi nincs az ajkaimon. Nem azt mondom, hogy nem kopott meg a szín, de ott volt a számon és látszott a szép élénk piros színe. Ez azért is biztató, mert így esélyes lett ez a kis Pupák (cöcöcö), hogy előlépjen az első számú jelölté, mint esküvői rúzs <3


Hogy tetszik nektek ez a rúzs? Van valamilyen Pupa terméketek? Mik a tapasztalataitok? Piros rúzst csak alkalmakként használtok vagy szívesen viselitek hétköznapokon is? 

Legyen szép estétek, köszönöm, hogy benéztetek hozzám!
Réka

A poszt végén még megemlíteném, hogy a Pupában a kiszolgálás nagyon profi. Mindkét lány nagyon kedves és mosolygós volt. Aki segített, végigmutatott sok lehetséges nekem jól álló színt, színmintákat húzott a kezére, teljes odaadással végezte a munkáját. Nem igazán szoktam ilyen, Mama szavajárásával élve 'flancos', üzletben járni, én a Dm-ben és a Rossmannban érzem otthonosan magam, azonban ez a kiszolgálás és profizmus nagyon imponáló volt, és eloszlatta azt a kételyemet, hogy az ilyen helyekről csak kinézik a magamfajta egyszeri falusi lányt. A másik pedig, hogy nem is elrugaszkodottak az árak, mint azt a képek alapján sejteni véltem a Pupa termékekről. A rúzs 2290 Ft, míg a szájkontúr féláron 975 Ft volt. 

12 megjegyzés:

  1. Hú, ez nagyon szép. Nálunk is nemrég nyílt üzlet, még nem voltam bent, de ezek után mindenképpen körül fogok nézni. Ez a tartósság elképesztő...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp ajánlom, hogy nézz be :) Én 17-én megyek ismét Pestre, tuti ismét útba ejtem az üzletet :) A tartósság tényleg nagyon szuper, ma is teszteltem, kicsit ugyan jobban megkopott, mint tegnap, de még így is elképesztő :)

      Törlés
  2. Húha, ha ezek a rúzsok ennyire tartósak, akkor muszáj megnézem őket magamnak! :)

    VálaszTörlés
  3. Jo araik vannak. Tetszik mindket termek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg barátiak az árak, egy Maybelline vagy egy Astor rúzs is ennyibe kerül, és ha választani kell, akkor a Pupát ajánlanám inkább :)

      Törlés
  4. Szép színe van és szuper, hogy olyan kedvesek voltak az eladók! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg nagyon pozitív élmény volt az egész Pupa :)

      Törlés
  5. Nagyon szép a színe :) Nem tudom miért, de azt hittem, hogy drágábbak a termékeik :D Meg kéne lesnem őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is drágább termékekre számítottam, így kellemes meglepetés ért fizetéskor. Vannak drágább rúzsok is, de a max ár, amit láttam, az 2950 ft volt.

      Törlés
  6. Gyönyörű ez a szín és remekül áll neked :) A MAc russian Red meg csodaszép árnyalat, nekem a Viva glam I kell, az olyan igazi mélyvörös ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Szilvi :) A Viva Glam nekem is nagyon tetszik, de elsőre mindenképp a Russian Redre vetek majd pillantást :)

      Törlés