2014. november 25., kedd

Manikűrvadász #13



Kicsit megkésve, de hozom a Manikűrvadászra, méghozzá a 13. Manikűrvadászra készített lakkozásom. A Manikűrvadászról Isabellánál olvashattok részletesen, Ő a kiötlője és lelkes összefogója a kezdeményezésnek. A házigazda ebben a fordulóban Andi volt és akitől most manit választottam az Zsóka, akinek azért is örültem annyira, mert a 12. fordulóban ő vadászott tőlem :)

Zsóka igazán gyönyörű manikűröket készít és nagyon különleges lakkokkal dolgozik. Sajnos nekem nincs körömnyomdalemezem (nyomdám van, de még nem használtam sosem), így egy olyan manikűrt kerestem, amit én is könnyedén el tudok készíteni. 



A színeket magamra igazítottam, de lényegében tartottam az alapkoncepciót:





Sajnos már csak esti/vakus képeket tudtam készíteni, úgyhogy ezért elnézést kérek, de semmiképpen sem akartam kimaradni a fordulóból.

Használt lakkok: 
alapszín : Max Factor - candy rose
kisujj, középső ujj: Max Factor - burgundy crush
mutatóujj: Essie- Bahama Mama
gyűrűsujj, nagyujj: Golden Rose - 34 (Rich Color)

A többiek munkái:



Réka

3 megjegyzés: