2014. szeptember 10., szerda

Pixibag - Az első

A júniusi Pixibox pozitív tapasztalatai után elhatároztam, hogy a következő Pixibagre, amely lehetséges tartalma elnyeri a tetszésem, benevezek, hogy megtapasztaljam milyen egy "zsákbamacska" neszesszer. A legutóbbi, azaz a szeptemberi Pixibag márkái közt meglátva a Flormart, egyből eldöntött lett a kérdés: a szeptemberi Pixibag lesz az első meglepetés neszesszerem! 

Sok blogon találkoztam a Flormar Color Madness kollekciójával és reménykedtem abban, hogy ezekből a termékekből rejtenek majd a sminktáskába. Mivel ilyen elvárásaim voltak, valamilyen szinten csalódásként éltem meg a tasak tartalmát, mert nem az újdonságok lapultak a csomagban.

De ne szaladjunk ennyire előre. Megmutatom miket rejtett az én táskám:



A neszesszer mintája és színe tetszik, ami nagy szó, mert a kék nem tartozik a kedvenc árnyalataim közé, azonban a piros cipzárral és a fehér "hullámokkal" mégis kellemes az összhatás. Sajnos a mérete miatt csak itthon tudom használni, mert a mindennapi táskámba nem fér el kényelmesen. Persze értem én, hogy kell a nagyobb méret a termékek miatt, de egy kisebb, praktikusabb sminktáskának biztosan több hasznát tudnám venni. (Nem is értem, hogy aki több Pixibagre is beruházott, mit kezd a neszesszerekkel)


Biztosan olvastatok már a termékekről bővebben más blogokon, ezért a termékismertetőket most kihagynám. 

A Nivea tusfürdőnek és a CaoNatur kézkrémnek nagyon örültem, ezeket biztosan elhasználom a jövőben. Mivel általában gumikesztyűben dolgozom a kézkrémet már többször használtam. Kellemes illata van, viszonylag gyorsan beissza a krémet a bőröm és puha tapintású lesz tőle. 
A fogkrémmel úgy vagyok, hogy használgatom, de nem hiszek a varázserejében, nem látom fehérebbnek a fogaim, mint korábban. 
A Dove hajpakolást mindenképpen ki fogom próbálni. Azt tudni kell a hajamról, hogy nagyon gyenge. Hajmosáskor is mindig rettegek, hogy vajon mennyi hajszálam dönt úgy, hogy kihullik, hát még a hajpakolásoknál...Úgy vettem észre, hogy ha balzsamozok vagy hajpakolást használok, több hajam hullik, ezért nagyon ritkán és nagyon óvatosan nyúlok az efféle termékekhez. De hátha ez a pakolás más lesz! Vékonyszálú, lelapulásra hajlamos hajra ajánlják, úgyhogy egy próbát megér.



És el is érkeztünk a Flormar termékekhez. Két teljes méretű termék és egy parfümminta lapult a csomagban. Újdonság volt számomra, hogy a márka parfümöket is forgalmaz, a Passion névre keresztelt illat nem teljesen az én világom, talán a citrusos(?), kissé tömény mivolta miatt, de összességében nem rossz illat. 

Black Dot lakkom volt már, amitől sikeresen megváltam egy blogvásár vagy egy bloggertali során, erre kaptam egy másikat...Amennyire tetszettek az ilyen lakkok elsőre, annyira nem tetszenek most. Először úgy volt, hogy csak az alapozót lehet kicserélni, ha nem megfelelő az árnyalat, de ma kaptam egy e-mailt, hogy a nem tetsző körömlakkok is becserélhetők a Flormar pultoknál vagy a Nailland internetes vásárlófelületén. Ezért a lehetőségért nagyon hálás vagyok a márkának, kedves tőlük, hogy lehetővé teszik a cserét :). Nem tudom mikor jutok el Pestre, de december 1-ig csak-csak feljutok (eddig az időpontig cserélik ki a termékeket a nekünk tetsző árnyalatra).

Az alapozó árnyalatát éppen nekem találták ki! Nagyon jól passzol a bőröm színéhez, így ezt a terméket biztosan nem cserélem ki. Az utóbbi időben szerencsére nincs szükségem erős fedésű termékekre, ezért az alapozó fedése megfelelő. Átlátszó púderrel fixálva egész munkanapon át tudom viselni.

Ez volt az én dobozom tartalma. És a konklúziók? Egy meglepetésdoboznak nem szabad úgy nekiállni, hogy bizonyos termékekre számítok, hanem lesz ami lesz alapon kell megvenni. Mivel én úgy gondoltam, hogy biztosan lesz benne Color Madness termék, kicsit szomorú voltam a bontogatásnál, viszont ha máshogy álltam volna hozzá, akkor biztosan elégedettebb lennék.

Vásároltatok már meglepetés csomagot (akár Pixibaget, akár Pixiboxot, Memeboxot, Dm dobozkát, stb)? Hogy tetszett? 

Réka

4 megjegyzés:

  1. Nekem elég sok szépsédobozzal volt már élményem, én kifejezetten szeretem őket, még akkor is elégedett voltam, mikor elvileg nem is kellett volna:D jelenleg a Pixi a kedvencem, és a Memebox is jónak tűnik, majd ha megjön a második dobozom is kiderül, hogy rajongó leszek-e, most még csak nagyon szeretem:D de magyar viszonylatban Pixi a legjobb, a bag nekem nagyon tetszett, nálam mindem teli
    találat volt: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) örulök, hogy tetszenek az ilyen dobozkák/csomagok :) nekem a pixibagen kivul csak egy pixiboxom volt. Az is tetszett, de úgy vagyok vele, hogy most egy darabig nem veszek zsákbamacskát, jobban szeretem magamnak kiválasztani a termékeket :) Bár egy dm boxra még szivesen beneveznék, csak eddig mindig lecsúsztam rola.

      Törlés
  2. Én nagy csomagocska rajongó vagyok, de mivel amerikában élek az én blogomon főleg Birchbox és Ipsy doboz leírást lehet olvasni, most szemezek a Memeboxal, ezek a kóreai termékek nagyon cirógatják a fantáziám.
    Szerintem egész jó kis dobozt kaptál, nagyon tetszik ez az ötlet, hogy a nem megfelelő árnyalatokat és színeket el tudod cserélni, zseniális.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon szuper lehetőség ez a csere :) Egyébként én nagyon szeretem olvasni a meglepetésdobozos bejegyzéseket, csak mikor én jutok el addig, hogy veszek egy ilyen csomagot, biztos találok benne valami bibit :) :P (fene a válogatos fajtámat...)

      Törlés