2014. szeptember 29., hétfő

Apró örömök a héten #20

Vannak olyan hetek, amikor csak úgy vánszorog az idő, amikor csütörtökön arra eszmélsz, hogy igazából még csak kedd van és nem egyet, hanem hármat kell még aludni a várva várt péntekig. Igen, jól gondoljátok, a múlt hetem pontosan ilyen volt. Ráadásul a főnök nemsokára két hét szabadságra megy és most mindent uzsgyi neki módon össze akar sűríteni, gyorstalpalós műszerhasználatok, műszerátszerelés, ilyen-olyan mérések, amiket eddig csak ő csinált, stb. Mindez nem lenne probléma, ha nem lennénk ilyen kevesen, nem lenne hónapzárás és nem lenne éppen elég tennivaló. Nem akarok panaszkodni, mert örülök, hogy van munkám, csak olyan dühítő, ha ennyire összetorlódnak a feladatok és nem látom, mikor és hogyan jövök majd ki belőle. 

A célom, hogy hétről hétre meglássam a szépet, ezért az elmúlt napok apró boldogságadagjait is megpróbálom egy kis csokorba szedni, tudatosítva ezáltal, hogy annyira mégsem vészes a helyzetem.

♥ csodás home sweet home illat áradt a szobámban  túródesszert Anyutól  egy kis gesztenyepüré tejszínhabbal  piros cipellők és a piros kabátom újra bevetésen  kb 380 km-t vezettem a héten, imádok vezetni ♥ életemben először ettem profiterolt, amit az egyik kollégámtól kaptam és kiderült, hogy rajtam kívül már mindenki evett ilyet (azt már meg sem merem említeni, hogy egészen addig, míg rá nem kerestem az édességre a neten, profi terrornak értettem a nevét, ugyanakkor az, hogy a google a fenti keresőszavakra mégis a profiterolt adja ki, azt jelenti, hogy nem csak én hallottam félre a nevet :))  ♥ péntek ügyintézések K-val  szombati gofri Mamitól ♥ szombat esti mókázás Almádiban K zenésztársaival egy jó kis vaddisznókolbászos paprikás krumpli kíséretében  ♥ szarvasszalámi vasárnap reggelire (ááá, nincs vadász a társaságban)  ♥ csoportos fagyizás a Balcsi partján  vasárnap délutáni semmittevés Vele 

Jó, jó, visszatekintve a hét vége kompenzálta az egész heti "megpróbáltatásokat". Mondom, hogy van valami ebben a pozitívgondolkodástmindenhétre dologban.

Nektek hogy telt a hetetek? 

Szép estét, szép álmokat!
R

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése