2014. augusztus 23., szombat

Újdonságok a napi rutinomban #1

Nagyjából a blogírás felfüggesztésével egy időben rendeltem először a La Roche-Posay internetes vásárlófelületéről. Az arcom állapota miatt döntöttem úgy, hogy a korábbi drogáriás/avonos arcápoló termékeim helyett megpróbálkozom valamelyik gyógyszertárban kapható márkával. A La Roche mindig is szimpatikus volt, és jókat olvastam a készítményeikről a blogokon és a Krémmánián is. Rövid kutakodás, utánaolvasás után le is adtam az első rendelésem.


A honlapon könnyen megtalálhatjátok a bőrtípusotoknak megfelelő arckrémet. Én az érzékeny bőrre való krémek közt kutakodtam. A választásom a Hydreane Legere arcápolóra esett. 

Paraben-mentes hidratáló krém érzékeny bőrre. Hidratál és csökkenti a bőr érzékenységét. Bőrtípus / Probléma: Normál vagy kombinált érzékeny bőrre. Előnye: A bőr hidratált lesz, visszanyeri rugalmasságát és komfortérzetét. A La Roche-Posay termálvíz a vízmegkötők új generációjával, a Hidrolipidekkel együtt szerepel egy formulában.
Kiszerelés: 40 ml

Mivel az arcbőröm nagyon érzékeny, kipirosodásra hajlamos, és stressz hatására az arcomon kívül a nyakam és a fülem is kipirosodik, arra gondoltam, hogy rosaceás bőröm van. Felkerestem az egyik bőrgyógyászt, aki alaposan megvizsgált és megnyugtatott, hogy ez nem rosacea, viszont seborrheát diagnosztizált. A krém használata mellett sokkal szebb állapotban van az arcom, nem is piros annyira, mint korábban és a pattanások is alkalmanként jelennek csak meg. Nem állítom, hogy csak a krémnek köszönhetem mindezt, mert az elmúlt hónapokban sokkal több folyadékot iszom és végigcsináltam egy hatvan napos méregtelenítő kúrát is. Azonban biztos vagyok benne, hogy ez a krém a legjobb arcravaló termék, amit eddig használtam. Gyorsan beszívódik, a 40 ml-es mennyiség májusig/júniusig elég volt, pedig minden este csak ezzel hidratálom az arcom. Ezeket figyelembe véve a 3654 Ft már nem is tűnik soknak.

Az arclemosómat is lecseréltem az Effaclar habzó arctisztító gélre.

LA ROCHE-POSAY Effaclar habzó arctisztító gél zsíros és érzékeny bőrre. Bőrtípus / Probléma: Zsíros és érzékeny bőr. Az EFFACLAR gél gyengéden tisztítja a bőrt, az érzékeny bőr számára legkíméletesebb tisztító összetevőinek köszönhetően. Eltávolítja a szennyeződéseket és a felesleges faggyút, ezáltal a bőr tiszta és friss lesz. Bőrnyugtató, kímélő La Roche-Posay termálvízzel - pH 5.5 - szappanmentes - alkoholmentes - színezékmentes - paraben-mentes.
Kiszerelés: 200 ml

Kellemes illatú, lágyan habzó termék, ami nagyon jól megtisztítja a bőrt. Eltávolít minden olyan szennyeződést, amellyel a micellás víz nem bánik el. 

A híres Cicaplast is bekerült a virtuális kosaramba. Nagyon sok jót olvastam róla, de igazán csak nyáron vettem hasznát. A napégésre kiválóan használható, hűsíti a bőrt és hamar csökkenti a pirosságot. Egyéb égésre is használtam és ezen a területen is jól teljesített. 

Az első vásárlásom alkalmával a Kerium mikrohámlasztó hatású korpásodás elleni samponját használtam zsíros hajra,  mert egész télen iszonyúan viszketett a fejbőröm és a kevés hajam még kevesebb lett. Sajnos ez a sampon nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet. Azonban helyette megvettem egy aktuális iparfümériás rendelés során az érzékeny fejbőrre való sampont, 400 ml-es kiszerelésben.

Ez a sampon maga a csoda. Március óta használom és teljesen elmúlt a fejviszketésem és ami még nagyobb öröm számomra, hogy a heti 3-4 hajmosást le tudtam redukálni heti két alkalomra. Ez hatalmas előrelépés, hiszen azt hittem, hogy mindig megmarad az, hogy egyik nap megmosom a hajam, de másnap már vállalhatatlan. Aki hasonló problémával küzd, annak bátran ajánlom ezt a sampont, mert nem túlzok: megváltoztatta az életem. A 400 ml július közepéig volt elég úgy, hogy Anya is használta a sampont. Persze azzal is kalkuláljatok, hogy mindkettőnk híján van a dús hajkoronának. Szerintem dúsabb, hosszabb hajra is minimum 3 hónapra elegendő kell legyen ez a mennyiség.


Májusban adtam le a második rendelésem, amikor is újravettem az arctisztítót, a krémet és az érzékeny fejbőrre való sampont 200 ml-es kiszerelésben. Éppen akció volt az oldalon és vagy összeghatárhoz vagy termékhez kötötten a Lipikar testápoló ajándék volt. Mivel nem használok testápolót (szerintem ez is a megnövekedett vízfogyasztásomnak köszönhető), ezt a krémet főleg kézkrémként használom. Erre a célra nagyon jó, szerintem testápolóként is megállhatja a helyét.

Időközben a júniusi pixiboxban szert tettem a micellás vízre és a BB krémre is. A micellás víz jó, jó, de nem szívesen adnék ki ennyi pénzt vízre. A BB krém nagyon zsíros, az én bőröm nem szereti, így csak korrektorként használom a kisebb bőrhibák elkendőzésére.

Használtok valamilyen La Roche-Posay terméket? Bevált? Ajánlanátok másnak is?

Szép napot, nagyon jó hétvégét kívánok Nektek!
Réka

Megtaláltok bloglovin'-on, és már instagramon is.

6 megjegyzés:

  1. Még sosem próbáltam semmit ettől a márkától, de nagyon kíváncsi vagyok rá, mit tud. Sajnos az árak el szoktak rettenteni a vásárlástól, főleg mivel más, olcsóbb termékek is be szoktak válni nálam, pedig nekem is érzékeny a bőröm. Azért remélem egyszer nekem is lesz lehetőségem kipróbálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első vásárlásom minimum kétszeri kosár ki-be pakolás előzte meg. De nem bántam meg a vásárlást, mert tényleg nagyszerűék a termékek. Nekem sajnos nem vált be más termék, azért is örülök, hogy rátaláltam az arckrémre és a samponra is :-)

      Törlés
  2. én a habzó arctisztítót mindig akciós csomagban veszem meg....a nagyobb 200 ml-es mellé van csomagolva egy 125 ml-es, ami ingyen van :-) ...érdemes akciós csomagokat keresni a gyógyszertárakban. mindig van vmi jó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A honlapon vásároltám csak eddig, de lehet néha benéék majd egy-egy gyógyszertárba is.Köszönöm a tippet :-)

      Törlés
  3. A Hydreane Leger nekem az eddigi legjobb hidratáló, amit valaha használtam. Úgy látom nem csak nekem vált be nagyon, egyébként LRP-ban én még nem csalódtam szerencsére :)

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon jó termék, egy ideig biztosan lehorgonyzom mellette :-)

      Törlés