2014. október 28., kedd

Apró örömök

Sajnos az 'Apró örömök a héten' bejegyzésekkel kicsit elcsúsztam, de nem akarom hanyagolni ezeket a posztokat, ezért most összegyűjtöttem egy csokorba az elmúlt 15 nap kedves/örömteli/érdekes pillanatait és néhány fényképpel is készültem Nektek:

♥ Május óta először, végre eljutottam aerobicra, persze az izomláz nem maradt el 
♥ Rögtön ehhez kapcsolódóan: kaptam egy ajándék alkalmat az oktatótól, nem is tudom, talán a "nagy visszatérésem" örömére :)
♥ Végre sikerült pontot tennem egy elhúzódó e-bay reklamáció végére. Röviden annyi történt, hogy kolléganőm rajtam keresztül rendelt egy tortaformát, ami a hosszú út és a gyér csomagolás miatt (konkrétan egy kartondobozba tették a formát) eldeformálódott, Persze azonnal több szögből is lefényképeztem a csomagot, majd  jeleztem az eladónak a problémát. Ekkor jött a huzavona, végül sikerült elérnem, hogy újra elküldjék a csomagot...nem volt könnyű menet.
♥ Ajándék csoki a hosszú hét szombatján egyik kollégámtól
♥ Sütöttem, sokat és nagyon jó volt

Narancsos oroszkrémtorta
Zebratorta
♥ Új rúzs (Rimmel Kate Moss 107-es matt árnyalat)


♥ Október 23-i megemlékezés Dorogon
♥ Hosszú hétvége-nyitóbuli csütörtökön 
♥ Meglátogattuk K. mamáját <3
♥ "Tökös" buli unokatesóméknál, sok-sok tökfaragással, halloween-sütikkel, Tabuzással

Nagyon dolgozom

Nagyon sejtelmesen világít a vámpír tököm a kép bal szélén :)

Gyerekzsúúr
♥ Piros kabát újra bevetésen (ez a kevés dolgok egyike, ami miatt szeretem az őszt)
♥ Kis üzenet az e-bay rendelésem mellé (biztos nagyon érzelmes vagyok, de úgy szeretem az ilyen kis kedvességeket)


♥ Sokat vezettem a kis Ibizámat <3
Tesómmal az Ibizában ^^
♥ The Walking Dead 
♥ "Tesóm barátja képviselő lett" buli Tesóméknál

Hogy telt az elmúlt néhány napotok? Milyen apró örömöknek örültetek?


Köszönöm, hogy benéztetek hozzám, 
Réka


10 megjegyzés:

  1. Klassz, hangulatos bejegyzés lett! =)
    Tényleg minden napban lehet örömteli dolgokat találni, csak nyitott szemmel kell járnia az ember lányának...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Nóri :) Én is éppen emiatt szeretem írni ezeket a bejegyzéseket, mert mindig találok valami jót a héten ^^

      Törlés
  2. Olyan jó olvasni, amikor így összegyűjtöd az apró örömöket! :)
    Néhány apró öröm tőlem:
    a párom anyukája ismét megdicsérte a főztöm és elkérte a sütim receptjét
    ügyesen levezettem 450 km-t
    egyre jobban boldogulok a német nyelvvel (bár a nap végén már előfordul néhány angol szó a szövegben:)
    sikerült vennem két új ruhát és (k)örömlakkot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy szereted ezeket a bejegyzéseket PAncsi :). Én is úgy örülök, hogy ha ízlik valami anyósomnak, amit készítek és meg is dicséri, hát ha még a receptet is elkérné (annak én is nagyon örülnék). Gratulálok a némethez, nekem is jó lenne majd valamikor visszatérnem rá, mert 9 évig tanultam és már rengeteget felejtettem, viszont először az angolomat kellene magasabb szintre emelnem. A lakk és a ruha pedig mindig öröm, nem kevésbé a vezetés :) Pénteken nekem is lesz egy hosszabb köröm a kocsival, remélem minden rendben lesz, mert még eléggé 'a szokom a kocsit kategóriában vagyok :)'

      Törlés
  3. én 1 "vezetésmentes" év után múlt héten levezettem 200 km-t és annnnnyira jó volt, hiányzott nagyon az érzés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én is nagyon szeretek vezetni, pedig korábban nagyon nem volt a szívem csücske. Nekem 10 éve van jogsim, viszont 5 évig szinte csak akkor voltam sofőr, amikor haza kellett vezetnem az egyetemi buliból, előtte pedig 2 évig nem is volt autó alattam.

      Törlés
  4. Mindig mosolygok ezeken a bejegyzéseken! A torták istenien néznek ki, meg is kívántam őket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek az ilyen jellegű bejegyzések :)

      Törlés
  5. Hát az az üzenet tényleg nagyon kedves dolog volt a rendelésed mellé :-) A zebratorta pedig nagyon gusztán néz ki *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is nagyon örültem neki :) a torta fini is volt, azóta már gesztenyekrémmel is elkészítettem :)

      Törlés