2013. július 2., kedd

Ebay vásárlások – Ebay csalódások

Sziasztok!

Az elmúlt két hónapban engem is beszippantott az E-bay. Bevallom, az egy-két dolláros árak és az ingyenes szállítás csábítóan hatottak rám, ám legtöbb esetben nem éppen azt kaptam, amire számítottam. A tanulság csupán annyi, hogy nem minden arany, ami fénylik, azaz a képeket ügyesen lehet úgy variálni, hogy a vásárló jó minőségű termékre számítson. További konklúziók, hogy valószínűleg nem vásárolok most egy jó ideig ezen a felületen keresztül.

Természetesen akadt olyan is, aminél éppen azt kaptam kézhez, amire vártam, se többet, se kevesebbet.

  4

12 db-os körömdíszítő-ecsetkészlet (tőle), 5 db pontozó (tőle) és 10 db díszítőszalag (tőle). Ezekkel tényleg nem lehetett mellélőni, és minden termék közel egy dollárba került. Mivel az ecsetek közül szinte minden fajtából kettő van, így néhányat odaadtam unokatesómnak is, persze ennyi szalaggal sem tudok mit kezdeni, ezért ezeket is folyamatosan ajándékozgatom el.

  3

Körömdíszítők arany és ezüst színben (innen). Különböző geometriájúak, méretre is változatosak, buliba vagy akár hétköznapokra is ideálisak lehetnek. Sajnos, mint a legtöbb körömdíszítő mütyür, ez sem túl tartós, de mindenképpen mutatós manikűröket lehet vele készíteni rövid időn belül.

5376-G-N4U8

100 db szegecs. DIY nadrág-és pólóhoz vettem őket. Előbb vagy utóbb használni is fogom őket.

Most következzenek azok a termékek, amikben sajnos csalódtam:

1

Ez a borítéktáska szerelem volt első látásra…legalábbis képeken. Amellett, hogy sokat kellett rá várnom (majdnem két hónapot), a mérete és a színe sem olyan, mint ahogy elképzeltem. Itt meg tudjátok nézni az eredetit. Az egész táska nagyon olcsó hatást kelt, lehet még én is össze tudok rittyenteni egy ilyet egy óra alatt. Nem hiszem, hogy gyakran fogom használni, így a majdnem öt dollár, amit fizettem érte, kidobott pénz.

8

Két karkötőt is vettem, amelyek szintén nem olyanok, mint amire számítottam:

5

A többsoros karkötő elemei külön-külön is viselhetők, de valahogy ez sem olyan szép élőben, mint a képeken. A karkötő merev része ráadásul olyan nagy, hogy simán lecsúszik a kezemről:

2
Az egész műanyag, semmi köze a fémhez, szerintem hamar meg is fog kopni.

A másik karkötő igazából már tetszik, csak ugye szintén nem azt kaptam, amire a kép alapján számítottam volna (más színűek a gyöngyök). Az órámmal jól mutatnak együtt:

6 
Vettem még egy baglyos nyakláncot, ami az első használatot követően darabjaira hullott, amiket nem találok sehol, hogy összerakjam őket, így most van egy “szuper” bagolyfejes nyakláncom… valamint rendeltem egy Tonymoly BB-t is, ami két hónap alatt sem ért ide. Ennek az árát rövid levelezés után visszautalta az eladó, úgyhogy ez nem lenne rossz élmény, leszámítva, hogy Paypalról már kevesebb pénz került vissza a bankszámlámra…
Még várok két csomagot, de ezután tuti befejeztem az ebayezést. Inkább maradok a hagyományos vásárlásnál, ahol tényleg azt veszem, amit kinéztem magamnak. Persze az első részben megmutatott dolgoknak nagyon örültem és ki is fogom őket használni, ez  a poszt nem az ebay ”ellen” irányult, csak nem szeretem, ha nem azt kapom, amit szerettem volna.

Szoktatok E-bayen vásárolni? Általában azt kapjátok, amit elképzeltetek?

Szép napot Lányok!
Réka

22 megjegyzés:

  1. Hát igen, az ingyen szállítással és az 1 dolláros árakkal sajnos elkerülhetetlen előbb-utóbb a csalódás is, én ezt úgy küszöböltem ki eddig, hogy csakis olyat vettem, aminek nem igazán térhetett el a valós kinézete, mint a képen látható külseje :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, amúgy csak a felső dolgok kerültek egy dollárba, a táska 5, a többsoros karkötő 3, a tibeti karkötő 2 dollár volt, úgyhogy lényegében az egy dollárosok hozták azt, amit vártam :) Persze a többi se olyan nagy összeg, de azért mégis idegesít.

      Törlés
  2. Most rendeltem pont ilyen körömdíszítő bigyókat, pontozó készletet (az enyémek fanyelűek), és világítós lakkot (erre nagyon kíváncsi leszek... nem igazán bízok benne, de nem tudtam nem megvenni).

    Egyébként én is jártam úgy, hogy a bank szépen lenyúlt 450 Ft-ot az összegből, amit paypalről utaltam vissza a számlámra, holott elvileg ingyenesnek kéne lennie, a paypal oldala szerint... Nagyon örültem neki :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nagyjából nálam is ennyi a differencia...A világítós lakkra kíváncsi leszek :)

      Törlés
  3. Engem is beszippantott az Ebay, konkrétan még termékkel kapcsolatos csalódás nem ért, bár jelenleg 5 termék közül legalább háromra már több, mint 1 hónapja várok. Ez kezd egyre jobban bosszantani!!:( Egynek pedig - amit a legjobban vártam,egy gumikötél aerobikhoz - már vissza is utalta az árát az eladó. Nem tudom milyen minőség lett volna, de az itthoni 4000ft-os ár helyett még ha kevésbé strapabíró is lett volna 800ft-ért elhasználgattam volna.

    A fő probléma, hogy csak az eladót tudjuk zaklatni azzal, hogy nem jött meg a termék miközben nagyobb az esélye hogy a vámolás során vagy a Posta jóvoltából nem érkezik meg a címzetthez. Legalább is erre felénk inkább a postai szolgáltatásokkal van a probléma.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is erre gyanakszom (mármint a postára), lehet egyszer még befut a BB krémem is :)

      Törlés
  4. Nekem tetszik a táska képek alapján, bár biztos te látod élőben, hogy mennyire "gagyi" csak jól néz ki, bár a színe elég sápadt :) Szerintem keresd fel az eladót, mondd neki, hogy ez nem az a szín és találjatok ki, valamit amivel orvosolni tudja a problémát. Én egy órával jártam így, nem pont az volt, mint a képeken, de egyébként mára már imádom, csak akkor csalódott voltam, túlságosan a képen lévőt vártam. Az eladó kedves volt, abban maradtunk, hogy 5 fontot visszautal az amúgy 14 fontos árból. Jól jártam, valamennyi pénz is visszajött, az óra is megmaradt, amit tényleg szinte minden nap hordok, mert megszerettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy ha egy másik színt kérek, akkor sem lesz jobb minőségre :S Egyébként áldom az eszem, hogy nem rendeltem még egy színt ebből a fajta tatyiból, pedig sokat gondolkodtam rajta, hogy egy fekete is jól jönne.

      Törlés
  5. Tavaly én is nagyon rákattantam az E-bayre: kezdtem az egy dolláros nyakláncokkal (nem hordom túl gyakran őket), majd jöttek ecsetek (ezek nem váltak be, csak néhányat használok közülük) és paletták (szintén vegyes az eredmény, van ami nagyon jó lett és van ami kevésbé). A legnagyobb vásárlásom az UV lámpám, nagyon sokat kellett rá várnom, de végül szerencsésen megérkezett és azóta is jól működik.
    Egy idő után én is leálltam, mert rájöttem, hogy sokszor elég nagy lutri, hogy mit is kapok, és ha összeadom a sok apróság árát, amit megvettem, az árukból vehetek kevesebb jó dolgot itthon úgy, hogy látom is mit veszek.
    Hónapokig nem rendeltem semmit, de azért most ismét úton van néhány apróság :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a sok kicsi sokra megy, én azért is voltam ilyen bátor, mert sok blogon láttam jó ebayes dolgokat és bíztam benne, hogy nekem is összejön majd :) végülis többé-kevésbé elégedett vagyok.

      Törlés
  6. Szia!

    Igen, nekem is mostanában lett elegem az ebayből. A kínai eladókkal már rég tele a hócipőm, kaptam rengeteg, ugyan egy dolláros, de eleve törött karkötőt, amiknek az árát nem kaptam vissza (igen többesszámban). Nem volt a csomagolásban a törött rész egyszer se, tehát így adták fel. Ezért Kínát eleve hanyagolom. Az onnan rendelt dolgok 60%-a szemétre való. A tibeti ezüst karkötőd pedig nem tibeti ezüst, csak annak adták el. Ezt azért írom, mert ha bármilyen bőrirritációd lesz akkor emiatt van, az ezüsttartalma elenyésző még a tibeti ezüsthöz képest is. Én is rendeltem hasonlót, de nem igazi tibeti ezüst, ahogy egyik 1-2 dolláros tibeti ezüstként eladott karkötő se.
    A legutóbbi koreai rendelésem is csalódás volt. A termékért kifizettem a 3 dollár postát, standard shipping/regisztrált küldemény. Az eladó rá pár napra vissza is jelzett, hogy úton van a termék. Majd vártam és vártam, de semmi reg.szám nem jött. Írtam neki 1 hét után, hogyha már 1 hete feladta, akkor írja meg a számát a nyomkövetéshez, azért fizettem 3 dollár postát, hogy ezt megtehessem. Válasz nem jött, rá 2 napra megint írtam neki ugyanezt, azt is hozzátettem, hogy írni fogok az ebaynek, ha válaszra se méltat. Akkor végre tudott válaszolni, hogy "véletlen" sima küldeményként adták fel, nem tud számot írni, de visszautalta a 3 dollár postát (még szép, ha már egyszer nem úgy adta fel). A pénz visszaérkezett a bankszámlámra, a termék pedig rá 1 hétre sima küldeményként. A termék (üvegben kozmetikum) csomagolására sajnált még egy bélelt borítékot is. :-S Egy nejlon borítékban érkezett (maga a termék pedig a gyári celofánborítást kapta). Ha csak 1x leejti a postás annak lőttek, a tartalma kifolyt volna... . Megkaptam egészben, de az eladó kb. leszarta (már elnézést), hogy milyen állapotban kapom kézhez. A felirat a terméken kissé ferde, remélem nem hamisat adott el, még nem teszteltem, majd a héten, top rated seller, jó értékelései vannak. Azt sem hiszem, hogy véletlen adta fel simán, ugyanis nagyon jó áron nyertem meg a terméket (3,5 dollárért, és alapból 12-15-ért adják fix áron), szerintem ő is meg én is azt hittük feljebb megy az ára. Így akart nagyobb haszonra szert tenni. A sima posta jóval olcsóbb persze Koreából is.
    Még 2 termék van úton hozzám, max. a jövő hétig ideérnek remélem és akkor jön a stoppppp.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. U.I.: Borítéktáskát rendeltem már én is ebayről, szintén ilyen vékony táska, csak nem láncon hanem műbőr pánttal. Gagyi anyag, olcsó készítés, igénytelen darab. A tiédnek sincs köze az eladott színhez, az enyémnek se volt. Én nem viselem az enyémet, nem égetem magam vele. Ha van felétek H&M, nézz be oda, én ott vettem 2 hete egy jó táskát 3 ezer Ft volt, de megérte.
      Van egy másik táskám is ebayről, akkora, mint egy nagyobb brifkó, dupla térrel, csuklópánttal. A képen teljesen fekete volt, fekete zipzárral. Amit kaptam hasonlít a képen lévőre de barna a zipzár rajta. :-S Jó, hogy nem a bézs táskát vettem meg, ha annak a zipzárja se olyan színű, mint a képen, hanem mondjuk ilyen barna, akkor elrontja az egész összhatást. Ennél a feketénél is látszik azért, hogy nem passzol teljesen a szín. Koncertekre viszem magammal, a sötétben nem zavar a színeltérés és belefér a telóm, pénzem, irataim, fényképezőgép. De még1x nem venném meg.

      Törlés
    2. Táskával már én is jártam ugyanígy. A képen jól nézett ki, licittel vettem 13 dollár körül. Fekete műbőr, és barna cippzárral (bloe), valamint nem volt bélése, tehát minden ragasztás és varrás látszott belül. Nagyon gagyi cucc volt, egyszer hordtam, de aztán kidobtam, annyira gáz volt viselni. Ugyanakkor van két másik táskám is ebay-ről, amivel meg teljesen elégedett vagyok. Kozmetikumokat is rendeltem már sokat, mindig jó minőséget kaptam, de nagyon oda kell figyelni, hogy kitől veszel.
      Akikben még nem csalódtam: cosmetic.love, cosmeticmarket2012, rubyruby76, sing-sing-girl, terryyuen72, mme_emnementerprises. A koreai cuccok jellemzően 8-10 nap alatt érkeztek meg, Amerikára várni kellett egy kicsit többet.

      Törlés
    3. Az előző névtelen:

      cosmetic.love-tól vett hamis terméket Victoria's Style, legalábbis ezt írta a blogján egy Lioele terméknél.
      cosmeticmarket2012, rubyruby76, sing-sing-girl, neve nekem is ismerős, tőlük én is rendeltem már és megkaptam rendben, eredetit.
      beautyo1o-t viszont nem ajánlom, az üveg simán eltörhetett volna, egy bélelt boríték vagy némi fólia nagyon is hiányzott nála, na meg a postázás is gáz volt, a termék eredetisége még kérdéses. Őt én ezután mindenképp hanyagolnám.
      A másik 2 emberkét akit írtál majd megnézem egyszer, ha újra kedvem lesz ebayezni, most épp nagyon nincs.
      Ma megérkezett a 2 várva várt dologból 1, a másiknak is a héten kell, ill. jövő hét elején max. Aztán egy időre szerintem befejezem az ebayezést.

      Törlés
    4. Igen, azt olvastam Viktóriánál.
      Mondjuk cosmetic.love-tól épp nem kozmetikumot rendeltem, hanem macskás vállszatyrot, ami viszont jó minőségű. Vagyis most utánanéztem, 3 rendelésem volt tőle, abból 1 db Etude house BB krém, amivel szintén elégedett vagyok. A másik kettő macskás szatyor volt.

      Törlés
    5. Nem is reménykedtem benne, hogy a tibeti ezüst karkötőm látott ezüstöt, csak a formája és a színei tetszettek nagyon meg :) A táskás sztorik eléggé kiábrándítóak, tatyit biztosan nem veszek többet erről a felületről. Az írt koreai eladókról már én is olvastam más blogokon is, lehet egyszer még náluk is jobban körbenézek

      Törlés
  7. Szuperek a körmös cuccok, a szegecsek kivételével nekem is megvannak. :D Azokkal már szemezek egy ideje, mert olyan cukik. =) Én a ruhára való szegecseket pedig egy régi szegecses övemről vettem le. :D Az öv már szinte teljesen tönkre ment, de a szegecseket még fel tudtam használni. =)
    Sajnálom, hogy a táskában és karkötőkben csalódtál. :S Sajnos a képek nem mindig adják vissza a valóságot. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a szegecses cuccok nekem is nagyon tetszenek :) Már csak alkotni kell velük valamit :)

      Törlés
  8. Nekem volt egy kezdő szuper ebayes szériám,amikor megjött minden,szuper volt minden.Aztán egy semmi nem jön meg széria...kb 10termék...4et még mindig várok.
    most úgy tűnik megint megjönnek a dolgok:)
    De a rossz sorozatnál nekem is elment a kedvem a rendeléstől.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy később én is visszatérek az ebayhez, de most egyelőre eléggé elment a kedvem

      Törlés
  9. A baglyos nyaklanc nekem is szétesett, es nek csalódásom egyelőre csak annyi van, h kisebb a medál, mint amire vártam:/

    Www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon tetszett a baglyos nyaklánc, de mérges vagyok, hogy szétesett és azt sem tudom merre vannak a darabjai :S

      Törlés