2013. március 4., hétfő

Márciusi jókedv

Sziasztok Lányok!

"Úgy szeretem a tavaszt"-ezzel a gondolattal ébredtem ma reggel, amikor a napsugarak bekukucskáltak a tetőtéri szobám ablakán. Vidám, a tavaszi hangulatomat tükröző sminket szerettem volna elkészíteni, ezért a legutóbbi MUA akció során vásárolt türkiz szemceruza után nyúltam. Mivel önmagában túl világosnak éreztem, az Undressed paletta 12-es árnyalatával sötétítettem az alsó szempillasoromat. 


Megjegyzem, talán a mai volt a második alkalom, hogy ezután a szín után nyúltam. Hiába mondják, hogy a barna szemhez illik a kék, valahogy soha nem érzem hozzám közel állónak. Pedig visszanézve a képeket tényleg nem rossz. Elképzelhető, hogy a közeljövőben többször fogom használni ezt az árnyalatot is.
A szemceruzán és a kék szemhéjfestéken kívül egy kis pluszként a belső szemzugomba a 9-es árnyalatot használtam. Végül jöhetett a szempillaspirál, a jól bevált Rimmel Extra WOW Lash. /Bevallom, kicsit elcsábultam gondolatban az új Max Factor Clump Defy felé, amikor láttam a meggyőző videókat és képeket
 a márka fb oldalán, aztán amikor szembesültem az ajánlott fogyasztói árral, konstatáltam, hogy igenis a kicsi Rimmel spirálomnál nincs jobb :)/



Már említettem, hogy nagyon szeretem az egyszerű és gyorsan elkészíthető sminkeket, de rá kellett jönnöm, hogy nálam az egyszerű smink is majdnem negyed óra. Erre Apa világított rá, mivel múlt héten éjszakásból hazaérve, mikor már negyedik napja megfigyelte a reggeli készülődéseimet a tükör előtt, közölte, hogy múltkor látott egy műsort a televízióban, amiben elkészítettek egy gyors, öt perces sminket, és az, amit én csinálok biztos, hogy nem ennyi minuta... na pufff...és igaza van, ma figyeltem az órát és 14 perc alatt lettem kész. Ezek után bele sem gondolok, hogy egy alkalmi smink mennyi időmbe telik :)

Gyakran használtok szemceruzát? Mennyi idő alatt készültök el a reggeli sminketekkel?

Köszönöm, hogy benéztetek hozzám.
Réka

4 megjegyzés:

  1. Nekem évekig a smink egy szemceruzából és szempillaspirálból állt, ez kb 2 percbe telt. :D Mosanában szoktam rá az alapozóra, púderre, szemhéjfestékre. Én is pont valamelyik nap néztem, hogy kb mennyi idő elkészíteni egy ilyen egyszerű sminket, nekem kb 8-10 perc szokott lenni, ha formában vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor van még hova gyúrnom...:) Egyébként nálam is sokáig a szemceruza, ráadásul a fekete szemceruza volt egyenlő a sminkkel.

      Törlés
  2. ohh,ez a szemceruza itt is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) végülis nem bántam meg, hogy a sötétkék helyett ezt rendeltem

      Törlés