2013. február 5., kedd

Február

Sziasztok Lányok!

Mint azt eddig is tettem minden hónap elején, kivéve januárban, összefoglalom az elmúlt hónap eseményeit blogos és személyes témákban, majd feljegyzem, hogy miket szeretnék az elkövetkező napokban véghezvinni.
Forrás
A január első fele leginkább a tanulásról és a vizsgaidőszakról szólt. Mint sajnos mindig, idén is mindent az utolsó napokra hagytam, azzal a nehézséggel, hogy most már a munka (és nem a tanulás) az elsődleges nálam. Viszont ellentétben az eddigi viszontagságos, vért izzadós, ám a befektetett energiáimnak nyomát sem látós félévek után az új szakomon van látszatja annak, amiért érdemes tanulni és tanulni és tanulni :).

Persze nem lehet minden tökéletes, egy ketteske is becsúszott ^^
Hullámvölgyek- és hegyek jellemezték leginkább a januárt. Volt, amikor nagyon jól éreztem magam és volt, amikor padlón voltam. A legjobb napok azok voltak, amiket a szerelmemmel tölthettem. A legnehezebb a hónap elején volt, amikor megkaptam, hogy legyek határozottabb. Akkor ki is fejtettem Nektek, hogy mi lehet az oka annak, hogy nem vagyok határozott. Illetve a hónap végén eltávozott közülünk a páromék családjának és egy számomra is nagyon kedves ember, ez is nagyon megviselt. 

"...Okuljatok mindannyian e példán
Ilyen az ember. Egyedüli példány.
Nem élt belőle több és most sem él,
s mint fán se nő egyforma két levél,
a nagy időn se lesz hozzá hasonló.

...Nézzétek, itt e kéz,
mely a kimondhatatlan ködbe vész
kővé meredve,
mint egy ereklye,
s rá ékírással van karcolva ritka, 
egyetlen életének ősi titka.

...Keresheted őt, nem leled, hiába,
se itt, se Fokföldön, se Ázsiába,
a múltba sem és a gazdag jövőben
akárki megszülethet már, csak ő nem..."
Kosztolányi Dezső: Halotti beszéd (részletek)
(a verset egészében elolvashatjátok  például itt)

A blogon a január zsúfoltsága miatt nem voltam aktív, viszont elkezdtem bepótolni az elmaradt 31 napos kihívás manikűrjeit, amelyből így már csak 5+1 köröm van hátra. Ezen kívül volt a hónapban egy ajánló, egy vásárlós és három sminkes bejegyzés is, amelyek közül az egyik step by step volt.

Februárban a blogos terveim közt van az Avon és a MUA vásárlásaim bemutatása, egy teszt az szilikonmentes samponomról és balzsamomról és a körmös kihívás maradék manikűrjeinek elkészítése. Továbbá elkezdtem már egy posztot írni a vegyszermentes natúr testápolási termékeimről és használatukról, a velük kapcsolatos tapasztalataimról. 

Ami nem teljesen a bloghoz kapcsolódik, de beauty dolog, hogy január elején elkezdtem egy 10 pan project szerűséget, amelynek keretében lassan elfogyasztom az itthon fellelhető összes arclemosót/tonikot/radírt, hogy ezek átadhassák a helyüket a régóta vágyott Bioderma micellás lemosónak és toniknak. Ez egy feltétel volt magamnak, ha mindent elhasználok, beruházok ezekre a csudijó/csudinépszerű termékekre. Ezen kívül két hete, több mint egy hónapos kihagyás után, újra elkezdtem zumbázni. Ez a heti egy óra igazi felüdülés a testemnek és a lelkemnek is :) Nagyon gondolkodom rajta, hogy még egy zumbaórát beiktatok minden hétre.


Nektek hogy telt a január? Milyen terveitek vannak februárra?

Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése