2013. február 20., szerda

31 napos körmös kihívás - "Mumus" körmök

Sziasztok!

Ezen a héten az elmaradt 31 napos manikűrök közül a márványos körmökre esett a választásom. Most már biztos vagyok benne, hogy az egész kihívás alatt ez az a manikűr, amelyikkel leginkább megszenvedtem, és az eredmény nem is lett az igazi. Én nem tudom, hogy velem, vagy a lakkjaimmal van a baj, de nagyon nem olyan lett, mint amilyet szerettem volna, ráadásul jóformán az ég is lakkos lett. Végül öt ujj helyett csak a gyűrűs ujjamra készítettem el, jelentem: water marble: Réka 3-0. Szerintem itt be is fejeztem a próbálkozást, egy az hogy lehetetlen minden körömre egyforma mintát készíteni, a másik az, hogy a takarítással is elmegy egy csomó idő ( a kezemről és a mosdóról mostam vagy fél órát). De azért megmutatom ám, hogy mit bénáztam:





Hogy álltok a márványos körmökkel? Könnyen el tudjátok készíteni?

Réka

8 megjegyzés:

  1. Nekem a delicate print, az az a nyomdázott minta a kihívás, szerintem ki is hagyom ezt a részt, vagy 5x próbálkoztam... A water marble jól megy viszont :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nyomdázott körmök nekem is hátra vannak még, elsősorban azért, mert nincs körömnyomdám, és nem is veszek a közeljövőben, úgyhogy muszáj lesz alternatív megoldást találni ^^

      Törlés
  2. Tetszik, de egyszerűen sosem sikerül ez a watermarble téma :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszik és legalább 5 videót végignéztem youtube-on erről, de soha nem jön össze, pedig a lányoknak pikk-pakk megy :S

      Törlés
  3. egész jó lett. :))
    nekem sem sikerült még soha. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii :) szerintem a megfelelő lakk hiányzik hozzá, vagy nem tudom :)

      Törlés
  4. Szia!
    Én imádom a water marble-t, a trükk a jó, híg típusú körömlakk, legalább is nekem. Javaslom az Avonos lakkokat, mert én először Essence-vel próbálkoztam, ami katasztrófa lett, másodszor Avonnal, ami gyönyörűen sikerült, én is meglepődtem rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nincsenek Avonos lakkajaim, de köszi a tippet :) Lehet unokatesóm gyűjteményéből elkérek pár darabot kipróbálásra :)

      Törlés