2012. november 27., kedd

Van az úgy...

...hogy az ember néhanapján kilép a megszokott kis komfortzónájából. Velem mostanában többször előfordul. Kezdődött azzal, hogy felvállaltam az arcom a blogon. Folytatásként két hónapja járok zumbára. Elmondani nem tudom, hogy a csípő-és popirázás mennyire távol áll tőlem, mégis belevágtam :). Az első két alkalom nem volt a legjobb, feszélyezve éreztem magam, de örülök, hogy nem adtam fel, mert egyre jobban élvezem a táncot, a mozgást. A harmadik, hogy sminkelésben is egyre bátrabb vagyok, egyelőre inkább itthon, a magam örömére kísérletezgetek, de a munkahelyemre is már kicsit több eszközt használok, mint szemceruza és szempillaspirál. Most jövök rá, hogy mennyi lehetőség rejlik például az Undressed palettámban. 

Ma is egy ilyen, komfortzónából kilépős sminket hoztam, de nem ám a rúzs miatt (rúzsok terén eddig sem féltem élénkebb színek után nyúlni), hanem inkább csak a csillogós szemsmink miatt. Ez volt az első alaklom, hogy a paletta választékából hanyagoltam a matt árnyalatokat.



A 2,4,6 és 8-as számú versenyzőké volt a főszerep:


Talán még egy vékony tusvonalat elbírt volna a szemem, de majd legközelebb :).
Így a bejegyzés végén nem hagyhatom ki az áradozást a models own ecsetkészletemről. Mióta kézhez kaptam őket, nem is használok mást, illetve ma reggel egy kicsit babráltam az essence füstös szemes ecsetével, de ég és föld a kettő ecset. A m.o annyira puha és kézreálló, hogy bátran ajánlom mindenkinek (ha szeretnétek egyet katt ide). A sminkemhez az Avonos Chilli rúzsomat az új rúzsecsetemmel vittem fel, sokkal szebb eredményt értem el így, mint amikor csak natúrban viszem fel :)


Ti szeretitek feszegetni a határaitokat? Nálatok mi számít a komfortzóna elhagyásának, akár sminkben, akár az élet más területein?

Szép estét Lányok!
Réka

8 megjegyzés:

  1. .neha kellenek az ilyen uj dolgok, a kihivas. az elejen retteg az ember, de ha mar megy a dolog olyan buszke magara es ez nagyon erosit..:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tuti a nyakláncod! =) És a smink is jó lett.
    Nálam a magassarkú egyértelműen a komfortzónám elhagyása. :S Egyszerűen utálom, mert mindegyikben fáj a lábam, pedig szeretnék hordani. Sosem értem hogy képes némelyik lány nap mint nap abban flangálni fel és alá. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii, a nyaklánc még Mamámé volt :). Tényleg, a magassarkú nálam is határeset volt, majd nyáron vettem egy telitalpú szandált, amiben aztán végigbuliztam az utcazene 4 napját, azóta meg már alig hordok lapos cipellőt :)

      Törlés
  3. Jól áll, feszegesd csak a határokat! :D
    Én egy fél éve kezdtem el kilépni a szokásos vonalból, bár még van mit gyakorolni.. :S
    Én meg pont fordítva vagyok, inkább a szemem szokott hangsúlyos lenni, és a szám kevésbé (bár mostanában ez is kezd megváltozni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^^. Neked is jó határfeszegetést :)

      Törlés
  4. Nekem első ránézésre teljesen ünnepi hatást keltett a smink, komolyan el tudnám képzelni egy- egy alkalomra is. A zumbával én is így voltam, de menet közben fel is adtam én a mai napig feszélyezve érzem magam ilyen csipőrisza dolgoktól. :D
    Hmm komfortzónámból én is akkor léptem ki amikor felvállaltam az arcom a blogra illetve elkezdtem sminkeket feltölteni, az életben pedig mostanában mivel kezdem elhagyni a fekete ruháim egyre több színes ruhám lesz.
    Visszatérve a sminkhez, nagyon jól megkomponált a nyaklánc teljesen az éke- én már nagyon várom a következő sminked ezek után! Csak bátran! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is el tudom képzelni, pl karácsonyi sminknek. Ha többen lennénk zumbán, akkor lehet én is jobban feszélyezve érezném magam, de hétfőn is csak öten voltunk :) Milyen jól tetted Te is, hogy kiléptél a komfortzónádból, mert nagyon szép sminkeket készítesz. És köszönöm, nagyon jól esik amit írtál:)

      Törlés