2012. november 17., szombat

Ajánló - Brains

Sziasztok Lányok!

A mai ajánló középpontjában a zene, pontosabban a Brains formáció áll. Gondolom sokan ismeritek és szeretitek őket, aki pedig esetleg még nem hallott róluk, most betekintést, pontosabban behallgatást nyerhet a sikeres magyar(!!) banda tevékenységébe. Az, hogy pontosan milyen stílusú zenét játszanak számomra nem világos, felfedezhetők benne rockos, drum and bass-es, raggás elemek, a nyelv, amin énekelnek jamaikai angol. Nagyon jó, hallgatható, szerethető. Én először páromék feldolgozásában hallottam a We play  című számukat, ég és föld a két verzió, hiszen a barátomék skaban utaznak.


Tehát a We play volt az első, amit a Brainstől hallottam. Meg kell, hogy mondjam nem nyerte el teljes mértékben a tetszésem, aztán meghallgattam a legnépszerűbb számukat youtube-on és teljesen lenyűgöztek:


A következőekben sorra belinkelem a kedvenceimet (egyébként az új albumokat úgy, ahogy van imádom). A sorrendet a legkedvencebbtől a kedvencig állítottam fel :).

Jungle sound

Positive People

feat. Hősök - Éjszaka

Ladies Obsession


Refresh the Style

I love my sensimilla

New Generation


Hallottatok már a Brainsről? Szeretitek őket? Melyik a kedvenc számotok tőlük?

Réka

Belinkelem ide a páromék együttesének We play verzióját is, hogy kicsit őket is népszerűsítsem (veszprémiek az idei Utcazenén a Sarolta udvarban esténként találkozhattak is velük :)) 2:11-től jön a We play:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése