2013. október 30., szerda

Francia manikűr

Sziasztok Lányok!

Régen volt már manikűr a blogon, ezért gondoltam megmutatom a Húgomnak készített francia manikűrt. Irodában dolgozik, szerintem az ilyen típusú munkahelyekre praktikus, de egyben mutatós körömfestési technika. Az elmúlt időszakban ritkán festettem ki a körmöm, inkább neki készítek manikat, jó a körömformája és erősek a körmei, tökéletes alany :)



Van hogy ecsettel viszem fel a fehér lakkot a körömvégekre,de ennél lényegesen egyszerűbb megoldás, ha matricával segítem magam. Az Essencenek is vannak ilyen sablonjai, de mostanában egy noname francia manikűr szetthez kapott sablonokat használom, a célnak tökéletesen megfelelnek: nem ragadnak rá az alaplakkra, és ha ügyesek vagyunk kétszer is felhasználható egy-egy matrica.



Néha kövekkel díszítem a gyűrűs ujját, most pontozóval fekete pöttyvirág kapott helyett ezen az ujján.

Használt lakkok:
Essence BTGN alaplakk - soft rosé
Flormar True Color - 012 (fehér)
Miss Sporty Et Voilá French Manicure (csillámos rózsaszín)

Utóbbi két lakkról ejtenék még szót. A fehér Flormar volt eddigi lakkvásárlásaim legjobb választása a márkától. Egy rétegben is szuperül fed, nem csíkoz, egyszóval a nagyszerű :)
Szeptember végén egy fontos esemény miatt hirtelen nude lakkra volt szükségem, de csak tesco esett útba. Az állványokon nem találtam semmi nekem tetsző nude színt (értsd: mind drága volt :)), ezért a Miss Sporty háza táján is körbenéztem, megláttam ezt a lakkot és megvettem. És milyen jól tettem, imádom a kis csillámokat  (rózsaszín és zöldes csillámok vannak benne).

Szoktatok francia körmöket készíteni magatoknak? És másnak?

Szép estét, köszönöm, hogy benéztetek hozzám.
Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése