2013. augusztus 19., hétfő

Flormar Duo 2x Chrome - DC04

Sziasztok Lányok!

Ma, a nemrég vásárolt Flormar lakkok közül, a DC04-es arany(?)-bronz duokróm lakk tesztjét hoztam Nektek. 

Külcsín:
11 ml lakkot kapunk hosszúkás, az aljától a tetejéig keskenyedő üvegcsében. Az átlátszó fólián a lakk neve és a benne fellelhető mennyiség olvasható, a hátulsó fehér matrica pedig az árnyalat azonosítóját, a gyártás-és tárolhatóság idejét, valamint a jól ismert körömlakkos piktogramokat tartalmazza. A matrica jobb alsó sarkában van egy kis nyíl, jelezvén, hogy a belső oldalon is vannak még információk. Kíváncsiságtól, majd méregtől vezérelve (hogy a stupli körmeimmel nem lehet ezt a micsodát felszedni :)) szétnyitottam a matricát, az egyik oldalon az összetevőket sorolták fel, a másik oldalon pedig angol és török nyelven olvashatók az instrukciók, hogyan használjuk a lakkot - csak a szokásos:  alaplakk - egy réteg lakk- várd meg míg megszárad- újabb réteg lakk, majd fedőlakk a végén. Az artificial nail-t viselőknek (műköröm, gondolom én :)), pedig felhívják a figyelmét, hogy sárga foltok keletkezhetnek a köröm felületén, ezért használjanak alaplakkot. Mióta egy kék lakk...nem is tudom már melyik...megfogta a körmöm, semmit nem használok alap nélkül a igazi körmeimre sem.

A kupakja arany színű, bennem kissé olcsó lakk érzetet kelt (de számomra ez nem volt éppen az), de a kialakítása tetszik, kézre áll.

Ecset, állag:


Az ecset a hagyományos/szokványos vékony ecsetek közé sorolható. Személy szerint én sokkal jobban szeretem a lekerekített, tömzsi kis ecseteket, ezért ez annyira nem nyerte el a tetszésem. A lakk állaga sűrű, de emellett azért csöpög, úgyhogy vigyázni kell, hogy egyszerre ne vigyünk fel túl sok anyagot, mert nehéz egyenletesen eloszlatni emiatt a körmökön.

Fedés és száradás:


Mivel sűrű a lakk, ezért egy rétegben is egészen jól fedett, de én azért egy második réteget is felvittem. A száradási idő elsőre nagyon gyorsnak tűnt (5 perc körül), aztán persze sikerült belenyúlnom az elkészült manikűrbe... de 20-25  perc alatt teljesen kopogósra száradt még úgy is, hogy nem sikerült túl vékonyan elkennem.

Végeredmény:

Ez az első ilyen lakkom, nincs mihez viszonyítsak a saját gyűjteményemben, viszont blogokon láttam már duokróm lakkokat, és azok alapján nem éppen ilyen végeredményre számítottam. Félreértés ne essék, gyönyörű ez az árnyalat, de én semmit nem tapasztalok a duokróm élményből (ami nálam annyit tesz, hogy ha forgatom a kezem, akkor két különböző színt kellene látnom). Lehet velem van a baj, de én minden szögből a bronzos végeredményt látom csak.

Összességében ez egy nagyon szép, fényes lakk, de nem hozza azt, amit vártam tőle, így ha osztályoznom kéne 5 pontból egy hármasra értékelném. Kicsit csalódtam, de persze nem adom fel, egy újabb Flormar vásárlás alkalmával mindenképpen szeretném majd a Wet Look  kollekciót és a holós darabokat is szemrevételezni és kicsit megfontoltabban választani, mint az első vásárlásom alkalmával.

Készítettem néhány képet mert a lakk színe tényleg csodás:





Vakus kép a végén
Van duokróm lakkotok? Szeretitek? Melyik lakkot ajánlanátok, ha igazi duokróm finisre vágyom:)?

Köszönöm, hogy ma is benéztetek hozzám, szép estét és jó pihenést a hosszú hétvége hátralevő részére :)
Réka


És egy kérdés a végére: Nem szeretne valamelyikőtök mostanában MUA (Make Up Academy) rendelést leadni? Ha igen, akkor rendelhetnénk együtt és osztozkodhatnánk a postaköltségen :) Veszprém, Budapest, Esztergom környékiekkel mo-i postaköltség sem lenne pluszban :)

8 megjegyzés:

  1. Annyira gyönyörű ez a szín! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg szép ^^ És pozitívum, hogy mosogatás-és kalandparkálló is :D

      Törlés

  2. Nem rajongok a duokróm lakkokért, de ennek nagyon szép színe van, tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színe nekem is tetszik, csak tényleg az a furi, hogy csak egy színt látok minden irányból. Pedig igazán sokat forgattam a kezem napon is, benn a szobában, lámpafénynél is...

      Törlés
  3. A színe tényleg szép, de abban igazad van, vannak jobb duokróm lakkok is. Mondjuk én szeretem őket, de csak egy jót találtam eddig, az is Essence a Chic Reloaded a neve, szerintem nagyon jól érvényesül benne a duókróm hatás :)

    VálaszTörlés
  4. Nem az én színvilágom :( :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy annyira nekem sem, tetszik, tetszik, de inkább alkalmakra

      Törlés